Nem szeretne a megrendelt székalkatrész átvételekor fizetéssel bajlódni? Vagy cégének rendelt, de nincsen Önöknél készpénzes vagy bankkártyás vásárlási lehetőség, csak átutalás? Esetleg egy ismerősét kérte meg, hogy vegye át a megrendelt és leszállított székalkatrészes csomagot?
Bármi is az indítéka, mi segítünk Önnek abban, hogy a szükséges székalkatrészt előreutalással is ki tudja fizetni, bár ilyenkor a vásárlási folyamat növekedhet a fizetés átfutási ideje miatt. Ilyen esetekben az alábbi folyamat fog lejátszódni.
1. lépés - Megrendelés, és az előreutalás rögzítéseAhogy webáruházunkba beérkezik egy megrendelés, és fizetési módnak az előreutalás van bejelölve, kollégáink először leellenőrzik a megrendelést. Biztosak szeretnénk benne lenni, hogy a megrendelt termék biztosan raktáron van-e, illetve szállítható státuszú. Ha minden rendben, akkor következik a második lépés, azaz az előlegszámla megküldése a rendeléskor megadott email címre. |
2. lépés - Székalkatrész számla kiküldéseA megrendelt termékről és az átvételi módnak megfelelő szállítási költségről a megadott számlázási adokkal készül egy számla, amit a megadott email címre elektronikusan küldünk ki. A számla elkészültéről, illetve a kiküldött számláról a rendszerünk minden esetben email értesítőt küld Önnek. Az elkészült számlát le tudja tölteni, iletve menteni. És természetesen ki tudja nyomtatni, illetve a könyvelésébe be tudja állítani. A Billingo rendszerével készült számlák megfelelnek a NAV jogszabályi feltételeinek.
|
3. lépés - Utalás érkeztetése és küldésAmikor a kiküldött számla alapján az utalás megtörténik, és a számlámkra a pénz beérkezik, a számlavezető bankuktól azonnali értesítést kapunk. Így Önnek külön ezt nem kell jeleznie felénk, ezzel is igyekszünk egyszerűsíteni és gyorsatani a megrendelési, szállítási folyamatot. Így ahogy a jelzés beérkezett, a választott szállítási módnak megfelelően küldjük is a csomagot a megrendelt székalkatrésszel, amiről természetesen ismételt értesítést küldünk. |
|
SzékSzerviz Ügyfélszolgálat
Kérdése van az előreutalási lehetőséggel kapcsolatban? Vagy a kiválasztott székalkatrészről szeretne még több információt kérni? Keresse ügyfélszolgálatunkat levélben az info@te96bt.hu email címen, vagy hétfőtől - csütörtökig 8.00 - 12.00 óra között hívja a +36 30 760 2655 telefonszámot.