Előreutalással tudok-e rendelni?
Nem szeretne a megrendelt székalkatrész átvételekor fizetéssel bajlódni? Vagy cégének rendelt, de nincsen Önöknél készpénzes vagy bankkártyás vásárlási lehetőség, csak átutalás? Esetleg egy ismerősét kérte meg, hogy vegye át a megrendelt és leszállított székalkatrészes csomagot?
Bármi is az indítéka, mi segítünk Önnek abban, hogy a szükséges székalkatrészt előreutalással is ki tudja fizetni, bár ilyenkor a vásárlási folyamat növekedhet a fizetés átfutási ideje miatt. Ilyen esetekben az alábbi folyamat fog lejátszódni.
1. lépés - Megrendelés, és az előreutalás rögzítéseAhogy webáruházunkba beérkezik egy megrendelés, és fizetési módnak az előreutalás van bejelölve, kollégáink először leellenőrzik a megrendelést. Biztosak szeretnénk benne lenni, hogy a megrendelt termék biztosan raktáron van-e, illetve szállítható státuszú. Ha minden rendben, akkor következik a második lépés, azaz az előlegszámla megküldése a rendeléskor megadott email címre. |
2. lépés - Székalkatrész számla kiküldéseA megrendelt termékről és az átvételi módnak megfelelő szállítási költségről a megadott számlázási adokkal készül egy számla, amit a megadott email címre elektronikusan küldünk ki. A számla elkészültéről, illetve a kiküldött számláról a rendszerünk minden esetben email értesítőt küld Önnek. Az elkészült számlát le tudja tölteni, iletve menteni. És természetesen ki tudja nyomtatni, illetve a könyvelésébe be tudja állítani. A Billingo rendszerével készült számlák megfelelnek a NAV jogszabályi feltételeinek.
|
3. lépés - Utalás érkeztetése és küldésAmikor a kiküldött számla alapján az utalás megtörténik, és a számlámkra a pénz beérkezik, a számlavezető bankuktól azonnali értesítést kapunk. Így Önnek külön ezt nem kell jeleznie felénk, ezzel is igyekszünk egyszerűsíteni és gyorsatani a megrendelési, szállítási folyamatot. Így ahogy a jelzés beérkezett, a választott szállítási módnak megfelelően küldjük is a csomagot a megrendelt székalkatrésszel, amiről természetesen ismételt értesítést küldünk. |
|
SzékSzerviz Ügyfélszolgálat
Kérdése van az előreutalási lehetőséggel kapcsolatban? Vagy a kiválasztott székalkatrészről szeretne még több információt kérni? Keresse ügyfélszolgálatunkat levélben az info@te96bt.hu email címen, vagy hétfőtől - csütörtökig 8.00 - 12.00 óra között hívja a +36 30 760 2655 telefonszámot.
Vásárlóink véleménye székalkatrész webáruházunkról
Azonnali információkérés székalkatrészekkel, székjavítással kapcsolatban
Kérdése van valamelyik irodaszék alkatrész méretével, kialakításával, szállítási idejével kapcsolatban? Vagy a székalkatrész cseréjével kapcsolatban szeretne segítséget kérni? Vagy az átvételi lehetőségekről szeretne pontosabb információkat kérni?
Bármi is legyen a kérdése, a lenti üzenetküldő űrlap segítségével azonnal elküldheti nekünk a kérdését. Amennyiben megadja telefonszámát, azon is tudjuk tájékoztatni, így nem kell az idejét a bejövő emailek figyelésével töltenie. A "*" jelölt mezők kitöltése kötelező, annak érdekében hogy kapcsolatba tudjunk lépni Önnel. Az űrlaphoz csatolhat képeket is. Ebben az esetben kérjük, hogy lehetőleg kisméretű képeket küldjön, hogy biztosan átjöjjön a rendszereken.
Amennyiben telefonon szeretne velünk kapcsolatba lépni, úgy kérjük hívja a +36 30 760 2655 telefonszámot hétfőtől csütörtökig 8 - 12 óra között.
Amennyiben a kapcsolatfelvételhez az űrlapot használja, biztos lehet benne, hogy adatait bizalmasan kezeljük, és soha nem adjuk át másnak. És abban is biztos lehet, hogy hírlevelet, akciós ajánlatokat sem fogunk küldeni az itt megadott adatok alaján. A SzékSzerviz webáruházunk Általános Szerződési Feltételeit és az Adatkezelési Tájékoztatónkat megnézheti közvetlenül is, az alábbi linkeken.
Általános szerződési feltételek >> | Adatkezelési tájékoztató >> |