A javítással kapcsolatos kérdésre válaszol:
Tóth Gábor
SzékSzerviz ügyvezető
székjavítás specialista
Ha a meghibásodott székalkatrészt nem tudja kiszerelni, vagy nem akar az alkatrész cserével foglalkozni, megoldás lehet, hogyha szétszereli a széket ameddig tudja, és a meghibásodott elemet tartalmazó részt elküldi nekünk.
Mi történik ha elküldi nekünk a székalkatrészt?Ha el szeretné nekünk küldeni a komplett irodaszéket vagy székalkatrészt cserére, akkor az első és legfontosabb, hogy gondosan csomagolja be. Ugyanis a szállítás során akár a műanyag székelemek, akár a kárpitozás megsérülhet, amiért mi felelősséget nem tudunk vállalni.
Ha a becsomagolás sikerült, akkor az Önnek megfelelő vagy elérhető módon juttassa el hozzánk a kecskeméti műhelyünkbe. Itt kollégáim átnézik, és kicserélik a meghibásodott székalkatrészeket. Ha a szétbontás során még további hibákra bukkanunk, kollégáink egyeztetnek Önnel annak várható költségéről, illetve hogy érdemes-e a székat javítani.
Amennyiben a hozzánk való elküldést nem tudja megoldani, mi abban is tudunk segíteni. Ilyenkor is gondosan csomagolja be az alkatrészt úgy, hogy ne sérüljön, majd jelezze felénk hogy kész a csomagolás. Ekkor mi küldjük a GLS futárt, aki felveszi Önnél a csomagot, és elhozza a műhelyünkbe. |
Vajon érdemes elküldeni a székalkatrészt hozzánk?Amennyiben a széknek nagyon sok a hibája, nem biztos hogy gazdaságos ilyen módon megjavíttatni. Ugyanis azt is figyelembe kell venni, hogy a beépített székalkatrészek árán kívül még kétszeri szállítási költség is adódik. Egyszer, amikor elküldi hozzánk, és egyszer, amikor mi a megjavított, kicserélt székalkatrészeket visszaküldjük Önnek.
Ezeket figyelembe véve már tud dönteni, hogy érdemes-e a javításnak nekilátni, vagy érdemesebb lehet új széket vásárolni, amire van 1-2-3-5 év garancia.
Ha azonban úgy dönt, hogy érdemes ezt a megoldást választania, kérjük hogy a meghibásodott székalkatrészt csak abban az esetben küldje el nekünk, ha előzetesen már egyeztettünk róla, hogy a javítást meg tudjuk oldani. Előzetes egyeztetéshez az info@te96bt.hu email címet javasoljuk, SzékSzervizes kollégáink ezt folyamatosan figyelik. |
SzékSzerviz Ügyfélszolgálat
További kérdése van a küldéssel kapcsolatban? Vagy a szállításról szeretne még részletesebb információt kérni? Keresse ügyfélszolgálatunkat levélben az info@te96bt.hu email címen, vagy munkaidőben hívja a +36 30 760 2655 telefonszámot.