Mit tegyek, ha nem tudom kicserélni a székalkatrészt?
A javítással kapcsolatos kérdésre válaszol:
Tóth Gábor
SzékSzerviz ügyvezető
székjavítás specialista
Ha a meghibásodott székalkatrészt nem tudja kiszerelni, vagy nem akar az alkatrész cserével foglalkozni, megoldás lehet, hogyha szétszereli a széket ameddig tudja, és a meghibásodott elemet tartalmazó részt elküldi nekünk.
Mi történik ha elküldi nekünk a székalkatrészt?Ha el szeretné nekünk küldeni a komplett irodaszéket vagy székalkatrészt cserére, akkor az első és legfontosabb, hogy gondosan csomagolja be. Ugyanis a szállítás során akár a műanyag székelemek, akár a kárpitozás megsérülhet, amiért mi felelősséget nem tudunk vállalni.
Ha a becsomagolás sikerült, akkor az Önnek megfelelő vagy elérhető módon juttassa el hozzánk a kecskeméti műhelyünkbe. Itt kollégáim átnézik, és kicserélik a meghibásodott székalkatrészeket. Ha a szétbontás során még további hibákra bukkanunk, kollégáink egyeztetnek Önnel annak várható költségéről, illetve hogy érdemes-e a székat javítani.
Amennyiben a hozzánk való elküldést nem tudja megoldani, mi abban is tudunk segíteni. Ilyenkor is gondosan csomagolja be az alkatrészt úgy, hogy ne sérüljön, majd jelezze felénk hogy kész a csomagolás. Ekkor mi küldjük a GLS futárt, aki felveszi Önnél a csomagot, és elhozza a műhelyünkbe. |
Vajon érdemes elküldeni a székalkatrészt hozzánk?Amennyiben a széknek nagyon sok a hibája, nem biztos hogy gazdaságos ilyen módon megjavíttatni. Ugyanis azt is figyelembe kell venni, hogy a beépített székalkatrészek árán kívül még kétszeri szállítási költség is adódik. Egyszer, amikor elküldi hozzánk, és egyszer, amikor mi a megjavított, kicserélt székalkatrészeket visszaküldjük Önnek.
Ezeket figyelembe véve már tud dönteni, hogy érdemes-e a javításnak nekilátni, vagy érdemesebb lehet új széket vásárolni, amire van 1-2-3-5 év garancia.
Ha azonban úgy dönt, hogy érdemes ezt a megoldást választania, kérjük hogy a meghibásodott székalkatrészt csak abban az esetben küldje el nekünk, ha előzetesen már egyeztettünk róla, hogy a javítást meg tudjuk oldani. Előzetes egyeztetéshez az info@te96bt.hu email címet javasoljuk, SzékSzervizes kollégáink ezt folyamatosan figyelik. |
SzékSzerviz Ügyfélszolgálat
További kérdése van a küldéssel kapcsolatban? Vagy a szállításról szeretne még részletesebb információt kérni? Keresse ügyfélszolgálatunkat levélben az info@te96bt.hu email címen, vagy munkaidőben hívja a +36 30 760 2655 telefonszámot.
Azonnali információkérés székalkatrészekkel, székjavítással kapcsolatban
Kérdése van valamelyik irodaszék alkatrész méretével, kialakításával, szállítási idejével kapcsolatban? Vagy a székalkatrész cseréjével kapcsolatban szeretne segítséget kérni? Vagy az átvételi lehetőségekről szeretne pontosabb információkat kérni?
Bármi is legyen a kérdése, a lenti üzenetküldő űrlap segítségével azonnal elküldheti nekünk a kérdését. Amennyiben megadja telefonszámát, azon is tudjuk tájékoztatni, így nem kell az idejét a bejövő emailek figyelésével töltenie. A "*" jelölt mezők kitöltése kötelező, annak érdekében hogy kapcsolatba tudjunk lépni Önnel. Az űrlaphoz csatolhat képeket is. Ebben az esetben kérjük, hogy lehetőleg kisméretű képeket küldjön, hogy biztosan átjöjjön a rendszereken.
Amennyiben telefonon szeretne velünk kapcsolatba lépni, úgy kérjük hívja a +36 30 760 2655 telefonszámot hétfőtől csütörtökig 8 - 12 óra között.
Amennyiben a kapcsolatfelvételhez az űrlapot használja, biztos lehet benne, hogy adatait bizalmasan kezeljük, és soha nem adjuk át másnak. És abban is biztos lehet, hogy hírlevelet, akciós ajánlatokat sem fogunk küldeni az itt megadott adatok alaján. A SzékSzerviz webáruházunk Általános Szerződési Feltételeit és az Adatkezelési Tájékoztatónkat megnézheti közvetlenül is, az alábbi linkeken.
Általános szerződési feltételek >> | Adatkezelési tájékoztató >> |