Számlázással kapcsolatos kérdések

Tóth Gábor ügyvezető SzékSzerviz - Székjavítás specialista


A székalkatrészek számlázásával kapcsolatos kérdésre válaszol:

Tóth Gábor
SzékSzerviz ügyvezető
székjavítás specialista

 

A webáruházunkba beérkezett székalkatrész megrendeléskor minden esetben számla kerül kiállításra, mely a számviteli törvények szerint, költségként elszámolható. Ezért kérjük, hogy a megfelelő számlázási adatokat adja meg rendeléskor, mivel a számla azok alapján, automatikusan készül. Természetesen ha menetközben észreveszi, hogy valamely adatot nem jól adta meg, lehetőség van a számlázási adatok módosítására. Ehhez kérem keresse SzékSzervizes Ügyfélszolgálatunkat.

 

Székalkatrész számla küldése

A megrendelés, valamint a megadott számlázási adatok alapján elkészült számlát elektronikusan, a megrendeléskor megadott email címre küldjük ki Önnek. Így a csomagban számlát nem talál. Az elküldött számla minden szempontból megfelel a NAV előírásainak, így számviteli bizonylatként használható. Garancia erre szolgáltató partnerünk, a Billingo. Az e-számláról szóló tajékoztató anyagot IDE KATTINTVA tudja elolvasni.

 

Hogyan tudja megnézni és kinyomtatni a vásárlásáról készült számlát?

Székszerviz megrendelés számlaértesítés és letöltés

A megrendeléséről a számla automatikusan készül, és rendszerünk automatikusan küldi ki Önnek a hello@billingo email címről. A feladó nevénél a Billingo név fog szerepelni. A tárgymezőben pedig a Számlája érkezett - TÉ 96 Bt. megnevezés lesz látható. Kérjük nyissam meg az emailt, amiben minden szükséges információt megtalál.

Amennyiben a számlát ki szeretné nyomtatni, úgy természetesen azt is megteheti. Ebben a levélben talál egy zöld gombot, "Számla letöltése" felirattal. Erre rákattintva máris átjut a számlázóprogram admin felületére. Itt azonnal láthatja a számla főbb adatait, amik természetesen megfelelnek a számviteli szabályoknak.

 

 

 

 

 

Számla letöltése a Billingo rendszeréből

 

Most már átkerült a Billingo rendszerébe, ahol a számla adatait részletesen is megtekintheti, leellenőrizheti. Ha a kiállított számla nem megfelelő és változtatni szerete rajta (pl. fizetési mód, számlázási név vagy cím, elírás) kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknak, és javítjuk a számlát. Ha minden rendben, már a folyamat végénél jár.

Az oldal alján talál egy kék gombot "Számla letöltése" felirattal. Kattintson rá, és a számla már meg is nyílik egy új ablakban. Ezt lementheti a számítógépére, továbbküldheti a könyvelőjének, vagy ki is nyomtathatja, ahogy Önnek a legmegfelelőbb.

 

 

Vásárlói vélemények

Kíváncsi rá, hogy vásárlóink hogyan vélekednek webáruházunkról, és a székjavításhoz szükséges székalkatrészeinkről? Akkor nézze meg vásárlóink véleményét:

Vélemények székalkatrésszel, székjavítással kapcsolatban >>

 

Ügyfélszolgálat

Amennyiben a számlázással kapcsolatban kérdése, észrevétele lenne, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat munkaidőben a +36 30 760 2655 telefonszámon, vagy küldjön levelet az info@te96bt.hu email címre.

SzékSzerviz garancia

 

Azonnali információkérés székalkatrészekkel, székjavítással kapcsolatban

Kérdése van valamelyik irodaszék alkatrész méretével, kialakításával, szállítási idejével kapcsolatban? Vagy a székalkatrész cseréjével kapcsolatban szeretne segítséget kérni?  Vagy az átvételi lehetőségekről szeretne pontosabb információkat kérni?

Bármi is legyen a kérdése, a lenti üzenetküldő űrlap segítségével azonnal elküldheti nekünk a kérdését. Amennyiben megadja telefonszámát, azon is tudjuk tájékoztatni, így nem kell az idejét a bejövő emailek figyelésével töltenie. A "*" jelölt mezők kitöltése kötelező, annak érdekében hogy kapcsolatba tudjunk lépni Önnel. Az űrlaphoz csatolhat képeket is. Ebben az esetben kérjük, hogy lehetőleg kisméretű képeket küldjön, hogy biztosan átjöjjön a rendszereken.

Amennyiben telefonon szeretne velünk kapcsolatba lépni, úgy kérjük hívja a +36 30 760 2655 telefonszámot munkanapokon 9.00 - 17.00 óra között.

Email cím, ahova a választ küldhetjük:*
Hogyan szólíthatjuk?*
Telefonszám, ahol egyeztetni tudunk Önnel:
Kérjük válassza ki, milyen témakörben szeretne információt kérni
A hiba beazonosításával kapcsolatos kérdés
Termékkel kapcsolatos kérdés
Termék cseréjével kapcsolatos kérdés
Szállítási idővel és módokkal kapcsolatos kérdés
Számlázással, fizetéssel kapcsolatos kérdés
Az Ön kérdése
Ha képet szeretne küldeni a cserélendő székalkatrészről, itt feltöltheti
További kép a székjavításhoz

 

Amennyiben a kapcsolatfelvételhez az űrlapot használja, biztos lehet benne, hogy adatait bizalmasan kezeljük, és soha nem adjuk át másnak. És abban is biztos lehet, hogy hírlevelet, akciós ajánlatokat sem fogunk küldeni az itt megadott adatok alaján. A SzékSzerviz webáruházunk Általános szerződési feltételeit és az Adatkezelési tájékoztatónkat megnézheti közvetlenül is, az alábbi linkeken.

 

Általános szerződési feltételek >> Adatkezelési tájékoztató >>

 

Webáruház készítés
net-plaza.hu arradar.hu olcsobbat.hu