Ügyfélszolgálat és SzékSzerviz műhely

Tóth Gábor ügyvezető SzékSzerviz - Székjavítás specialista


Az Ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdésre válaszol:

Tóth Gábor
SzékSzerviz ügyvezető
székjavítás specialista

 

Szeretnénk Önnek minél egyszerűbbé  tenni minden olyan kérdésre való választ, ami segíthet Önnek egyszerűen és gyorsan megtalálni a szükséges székelketrészt, ezek után a legegyszerűbben és az Önnek legkényelmesebb szempontok szerint megrendelni, majd kézhezvétel után az új székalkatrészt minél gyorsabban beépíteni. Így ha meghibásodott, elromlott az irodaszéke, segítségünkkel akár 1-2 munkanap alatt is megoldhatja a székjavítást.

De nézzük végig, hogyan is tudunk segíteni Önnek ebben.

Gyakori kérdések a székjavítással kapcsolatban

Annak az érdekében, hogy Önnek minél egyszerűbb legyen a székjavítás, illetve a hiba beazonosítása, készítettünk jópár gyakori kérdést, természetesen a hozzájuk tartozó válaszokkal együtt. Nézze át a gyakori kérdéseket, hátha megtalálja közöttük az Ön kérdésére a választ. Így akár éjjel nappal, vagy hétvégén is gyorsan tájékozódhat.

 

Gyakori kérdések székjavítással kapcsolatban >>

 

Gyakori kérdések a webáruház működésével kapcsolatban

Jól tudjuk, hogy miután megtalálta a székjavításhoz szükséges székalkatrészt, még sok kérdés merülhet fel Önben. Mennyi idő alatt kapja meg a székalkatrészt, mit csináljon, ha nem megfelelő a székalkatrész... Csak pár kérdés a gyakran elhangzók közül. Hogy Ön bármikor - akár éjjel is megtalálja ezekre a kérdésekre a választ, látogasson el a gyakori kérdéseink gyűjteményéhez.

 

Gyakori kérdések a webáruházzal kapcsolatban >>

Messenger Chatbot

Amikor webáruházunkat nézi, a jobb alsó sarokban mindig talál egy kis zöld kerek logot. Ha erre rákattint, egy automatizált felületen, részletesen és logikisan végigvezetve is megtalálhatja a szükséges információkat.

 

Ha használni szeretné chatbotunkat, ezt a logot keresse:

Székszerviz chatbot

 Élő ügyfélszolgálat

Ha a sok tájékozódási lehetőségben még nem sikerült megtalálnia a választ, keresheti kérdéseivel ügyfélszolgálatunkat. Legegyszerűbben az info@te96bt.hu email címen léphet velünk kapcsolatba. Sőt, ide küldhet fotókat is a székjavításhoz, így kollégáinknak könnyeb lesz segíteni Önnek.

Vagy munkaidőben hívhatja kollégáinkat is, aki segítenek Önnek a kérdések megválaszolásában.

Ügyfélszolgálatunk telefonos elérhetősége >>

Személyes tanácsadás ügyfélszolgálatunkon

Ha személyesen szeretne kérdezni a székjavítással kapcsolatban, vagy szeretné elhozni a székjavításra váró székét, kecskeméti üzletünkben ebben is segítünk Önnek. Ebben az esetben kérjük egyeztessen időpontot ügyfélszolgálatunkkal, hogy a SzékSzervizes kollégáink biztosan ott legyenek. És az egyszerűbb székjavításokat (gázlift csere, görgő csere, ülésvas csere) akár azonnal, megvárhatóan is elvégzik.

Ügyfélszolgálatunk és a SzékSzerviz elérhetősége >>

 

 

Vásárlói vélemények

Kíváncsi rá, hogy vásárlóink hogyan vélekednek a webáruházról, illetve a működéséről? Akkor nézze meg vásárlóink véleményét:

Vélemények székalkatrésszel, székjavítással kapcsolatban >>

 

SzékSzerviz Ügyfélszolgálat

Kérdése van az irodaszék meghibásodásával kapcsolatban? Vagy a kiválasztott székalkatrészről szeretne még több információt kérni? Keresse ügyfélszolgálatunkat levélben az info@te96bt.hu email címen, vagy munkaidőben hívja a +36 30 760 2655 telefonszámot.

 

Székszerviz - a garancia a jó székjavításhoz

Webáruház készítés
net-plaza.hu arradar.hu olcsobbat.hu