Ügyfélszolgálat és SzékSzerviz műhely

Tóth Gábor ügyvezető SzékSzerviz - Székjavítás specialista


Az Ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdésre válaszol:

Tóth Gábor
SzékSzerviz ügyvezető
székjavítás specialista

 

Szeretnénk Önnek minél egyszerűbbé  tenni minden olyan kérdésre való választ, ami segíthet Önnek egyszerűen és gyorsan megtalálni a szükséges székelketrészt, ezek után a legegyszerűbben és az Önnek legkényelmesebb szempontok szerint megrendelni, majd kézhezvétel után az új székalkatrészt minél gyorsabban beépíteni. Így ha meghibásodott, elromlott az irodaszéke, segítségünkkel akár 1-2 munkanap alatt is megoldhatja a székjavítást.

De nézzük végig, hogyan is tudunk segíteni Önnek ebben.

Gyakori kérdések a székjavítással kapcsolatban

Annak az érdekében, hogy Önnek minél egyszerűbb legyen a székjavítás, illetve a hiba beazonosítása, készítettünk jópár gyakori kérdést, természetesen a hozzájuk tartozó válaszokkal együtt. Nézze át a gyakori kérdéseket, hátha megtalálja közöttük az Ön kérdésére a választ. Így akár éjjel nappal, vagy hétvégén is gyorsan tájékozódhat.

 

Gyakori kérdések székjavítással kapcsolatban >>

 

Gyakori kérdések a webáruház működésével kapcsolatban

Jól tudjuk, hogy miután megtalálta a székjavításhoz szükséges székalkatrészt, még sok kérdés merülhet fel Önben. Mennyi idő alatt kapja meg a székalkatrészt, mit csináljon, ha nem megfelelő a székalkatrész... Csak pár kérdés a gyakran elhangzók közül. Hogy Ön bármikor - akár éjjel is megtalálja ezekre a kérdésekre a választ, látogasson el a gyakori kérdéseink gyűjteményéhez.

 

Gyakori kérdések a webáruházzal kapcsolatban >>

Messenger Chatbot

Amikor webáruházunkat nézi, a jobb alsó sarokban mindig talál egy kis zöld kerek logot. Ha erre rákattint, egy automatizált felületen, részletesen és logikisan végigvezetve is megtalálhatja a szükséges információkat.

 

Ha használni szeretné chatbotunkat, ezt a logot keresse:

Székszerviz chatbot

 Élő ügyfélszolgálat

Ha a sok tájékozódási lehetőségben még nem sikerült megtalálnia a választ, keresheti kérdéseivel ügyfélszolgálatunkat. Legegyszerűbben az info@te96bt.hu email címen léphet velünk kapcsolatba. Sőt, ide küldhet fotókat is a székjavításhoz, így kollégáinknak könnyeb lesz segíteni Önnek.

Vagy munkaidőben hívhatja kollégáinkat is, aki segítenek Önnek a kérdések megválaszolásában.

Ügyfélszolgálatunk telefonos elérhetősége >>

Személyes tanácsadás ügyfélszolgálatunkon

Ha személyesen szeretne kérdezni a székjavítással kapcsolatban, vagy szeretné elhozni a székjavításra váró székét, kecskeméti üzletünkben ebben is segítünk Önnek. Ebben az esetben kérjük egyeztessen időpontot ügyfélszolgálatunkkal, hogy a SzékSzervizes kollégáink biztosan ott legyenek. És az egyszerűbb székjavításokat (gázlift csere, görgő csere, ülésvas csere) akár azonnal, megvárhatóan is elvégzik.

Ügyfélszolgálatunk és a SzékSzerviz elérhetősége >>

 

 

Vásárlói vélemények

Kíváncsi rá, hogy vásárlóink hogyan vélekednek a webáruházról, illetve a működéséről? Akkor nézze meg vásárlóink véleményét:

Vélemények székalkatrésszel, székjavítással kapcsolatban >>

 

SzékSzerviz Ügyfélszolgálat

Kérdése van az irodaszék meghibásodásával kapcsolatban? Vagy a kiválasztott székalkatrészről szeretne még több információt kérni? Keresse ügyfélszolgálatunkat levélben az info@te96bt.hu email címen, vagy munkaidőben hívja a +36 30 760 2655 telefonszámot.

 

Székszerviz - a garancia a jó székjavításhoz

 

Azonnali információkérés székalkatrészekkel kapcsolatban

Kérdése van valamelyik irodaszék alkatrész méretével, kialakításávaval, szállítási idejével kapcsolatban? Vagy a székelketrész vseréjével kapcsolatban szeretne segítséget kérni?  Vagy az átvételi lehetőségekről szeretne pontosabb információkat kérni?

Bármi is legyen a kérdése, a lenti üzenetküldő űrlap segítségével azonnal elküldheti nekünk a kérdését. Amennyiben megadja telefonszámát, azon is tudjuk tájékoztatni, így nem kell az idejét a bejövő emailek figyelésével töltenie. A "*" jelölt mezők kitöltése kötelező, annak érdekében hogy kapcsolatba tudjunk lépni Önnel. Az űrlaphoz csatolhat képeket is. Ebben az esetben kérjük, hogy lehetőleg kisméretű képeket küldjön, hogy biztosan átjöjjön a rendszereken.

Amennyiben telefonon szeretne velünk kapcsolatba lépni, úgy kérjük hívja a +36 30 760 2655 telefonszámot munkanapokon 9.00 - 17.00 óra között.

Email cím, ahova a választ küldhetjük:*
Hogyan hívhatjuk?*
Telefonszám, ahol egyeztetni tudunk Önnel:
Kérjük válassza ki, milyen témakörben szeretne információt kérni
A hiba beazonosításával kapcsolatos kérdés
Termékkel kapcsolatos kérdés
Termék cseréjével kapcsolatos kérdés
Szállítási idővel és módokkal kapcsolatos kérdés
Számlázással, fizetéssel kapcsolatos kérdés
Az Ön kérdése
Ha képet szeretne küldeni a cserélendő székalkatrészről, itt feltöltheti
További kép a székjavításhoz

 

Amennyiben a kapcsolatfelvételhez az űrlapot használja, biztos lehet benne, hogy adatait bizalmasan kezeljük, és soha nem adjuk át másnak. És abban is biztos lehet, hogy hírlevelet, akciós ajánlatokat sem fogunk küldeni az itt megadott adatok alaján. A SzékSzerviz webáruházunk Általános szerződési feltételeit és az Adatkezelési tájékoztatónkat megnézheti közvetlenül is, az alábbi linkeken.

 

Általános szerződési feltételek >> Adatkezelési tájékoztató >>

 

Webáruház készítés
net-plaza.hu arradar.hu olcsobbat.hu