Ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdések
Szeretnénk Önnek minél egyszerűbbé tenni minden olyan kérdésre való választ, ami segíthet Önnek egyszerűen és gyorsan megtalálni a székjavításhoz szükséges székalkatrészt, ezek után a legegyszerűbben és az Önnek legkényelmesebb szempontok szerint megrendelni, majd kézhezvétel után az új székalkatrészt minél gyorsabban beépíteni. Így ha meghibásodott, elromlott az irodaszéke, segítségünkkel akár 1-2 munkanap alatt is megoldhatja a székjavítást.
De nézzük végig, hogyan is tudunk segíteni Önnek ebben.
Gyakori kérdések a székjavítással kapcsolatbanAnnak az érdekében, hogy Önnek minél egyszerűbb legyen a székjavítás, illetve a hiba beazonosítása, készítettünk jópár gyakori kérdést, természetesen a hozzájuk tartozó válaszokkal együtt. Nézze át a gyakori kérdéseket, hátha megtalálja közöttük az Ön kérdésére a választ. Így akár éjjel nappal, vagy hétvégén is gyorsan tájékozódhat.
Gyakori kérdések székjavítással kapcsolatban >>
|
Gyakori kérdések a webáruház működésével kapcsolatbanJól tudjuk, hogy miután megtalálta a székjavításhoz szükséges székalkatrészt, még sok kérdés merülhet fel Önben. Mennyi idő alatt kapja meg a székalkatrészt, mit csináljon, ha nem megfelelő a székalkatrész... Csak pár kérdés a gyakran elhangzók közül. Hogy Ön bármikor - akár éjjel is megtalálja ezekre a kérdésekre a választ, látogasson el a gyakori kérdéseink gyűjteményéhez.
|
Messenger ChatbotAmikor webáruházunkat nézi, a jobb alsó sarokban mindig talál egy kis zöld kerek logot. Ha erre rákattint, egy automatizált felületen, részletesen és logikisan végigvezetve is megtalálhatja a szükséges információkat.
Ha használni szeretné chatbotunkat, ezt a logot keresse: |
Élő ügyfélszolgálatHa a sok tájékozódási lehetőségben még nem sikerült megtalálnia a választ, keresheti kérdéseivel ügyfélszolgálatunkat. Legegyszerűbben az info@te96bt.hu email címen léphet velünk kapcsolatba. Sőt, ide küldhet fotókat is a székjavításhoz, így kollégáinknak könnyeb lesz segíteni Önnek.
Vagy hívhatja kollégáinkat is, aki segítenek Önnek a kérdések megválaszolásában.
|
Személyes tanácsadás ügyfélszolgálatunkonHa személyesen szeretne kérdezni a székjavítással kapcsolatban, vagy szeretné egyeztetni a cserélendő székalkatrészt, akkor hétfőtől csütörtökig 8.00 - 12.00 óra között várjuk kecskeméti raktárunkban.
|
|
SzékSzerviz Ügyfélszolgálat
Kérdése van az irodaszék meghibásodásával kapcsolatban? Vagy a kiválasztott székalkatrészről szeretne még több információt kérni? Keresse ügyfélszolgálatunkat levélben az info@te96bt.hu email címen, vagy hétfőtől csütörtökig 8.00 - 12.00 óra között hívja a +36 30 760 2655 telefonszámot.
Vásárlóink véleménye a SzekSzerviz.hu webáruházról
Azonnali információkérés székalkatrészekkel, székjavítással kapcsolatban
Kérdése van valamelyik irodaszék alkatrész méretével, kialakításával, szállítási idejével kapcsolatban? Vagy a székalkatrész cseréjével kapcsolatban szeretne segítséget kérni? Vagy az átvételi lehetőségekről szeretne pontosabb információkat kérni?
Bármi is legyen a kérdése, a lenti üzenetküldő űrlap segítségével azonnal elküldheti nekünk a kérdését. Amennyiben megadja telefonszámát, azon is tudjuk tájékoztatni, így nem kell az idejét a bejövő emailek figyelésével töltenie. A "*" jelölt mezők kitöltése kötelező, annak érdekében hogy kapcsolatba tudjunk lépni Önnel. Az űrlaphoz csatolhat képeket is. Ebben az esetben kérjük, hogy lehetőleg kisméretű képeket küldjön, hogy biztosan átjöjjön a rendszereken.
Amennyiben telefonon szeretne velünk kapcsolatba lépni, úgy kérjük hívja a +36 30 760 2655 telefonszámot hétfőtől csütörtökig 8 - 12 óra között.
Amennyiben a kapcsolatfelvételhez az űrlapot használja, biztos lehet benne, hogy adatait bizalmasan kezeljük, és soha nem adjuk át másnak. És abban is biztos lehet, hogy hírlevelet, akciós ajánlatokat sem fogunk küldeni az itt megadott adatok alaján. A SzékSzerviz webáruházunk Általános Szerződési Feltételeit és az Adatkezelési Tájékoztatónkat megnézheti közvetlenül is, az alábbi linkeken.
Általános szerződési feltételek >> | Adatkezelési tájékoztató >> |