Irodaszék meghibásodásával, hibajelenségekkel kapcsolatos kérdések

Tóth Gábor ügyvezető SzékSzerviz - Székjavítás specialista


A meghibásodással, hiba azonosítással kapcsolatos kérdésre válaszol:

Tóth Gábor
SzékSzerviz ügyvezető
székjavítás specialista

 

Amikor egy-egy irodaszék meghibásodik, nem minden esetben egyszerűen azonosítható be, hogy mi okozza a problémát. Persze ha egy székalkatrész eltörik, akkor nagyon gyorsan kiderül, mit is kellene cserélni. Ilyenkor elég csak megkeresni a megfelelő székalkarész csoportot, majd kiválasztani a megfelelő méretű elemet. De mi van akkor, ha a hiba oka nem egyértelmű? Akkor hova forduljon tanácsért. Nem kell sokat töprengeni, mi ebben is igyekszünk segíteni Önnek. Weboldalunkon folyamatosan bővülnek azoknak a lerásoknak a listája, amik segítehetnek ilyenkor a hiba beazonosításában. Mert ha már megvan a hiba oka, onnét már csak szinte pár lépés a megfelelő csere székalkatrész megtalálása.

Székjavítás - segítség a hiba azonosításához

 

Vásárlói vélemények

Kíváncsi rá, hogy vásárlóink hogyan vélekednek a webáruházról, illetve a működéséről? Akkor nézze meg vásárlóink véleményét:

Vélemények székalkatrésszel, székjavítással kapcsolatban >>

 

SzékSzerviz Ügyfélszolgálat

Kérdése van az irodaszék meghibásodásával kapcsolatban? Vagy a kiválasztott székalkatrészről szeretne még több információt kérni? Keresse ügyfélszolgálatunkat levélben az info@te96bt.hu email címen, vagy munkaidőben hívja a +36 30 760 2655 telefonszámot.

 

Székszerviz - a garancia a jó székjavításhoz

 

Azonnali információkérés székalkatrészekkel kapcsolatban

Kérdése van valamelyik irodaszék alkatrész méretével, kialakításávaval, szállítási idejével kapcsolatban? Vagy a székelketrész vseréjével kapcsolatban szeretne segítséget kérni?  Vagy az átvételi lehetőségekről szeretne pontosabb információkat kérni?

Bármi is legyen a kérdése, a lenti üzenetküldő űrlap segítségével azonnal elküldheti nekünk a kérdését. Amennyiben megadja telefonszámát, azon is tudjuk tájékoztatni, így nem kell az idejét a bejövő emailek figyelésével töltenie. A "*" jelölt mezők kitöltése kötelező, annak érdekében hogy kapcsolatba tudjunk lépni Önnel. Az űrlaphoz csatolhat képeket is. Ebben az esetben kérjük, hogy lehetőleg kisméretű képeket küldjön, hogy biztosan átjöjjön a rendszereken.

Amennyiben telefonon szeretne velünk kapcsolatba lépni, úgy kérjük hívja a +36 30 760 2655 telefonszámot munkanapokon 9.00 - 17.00 óra között.

Email cím, ahova a választ küldhetjük:*
Hogyan hívhatjuk?*
Telefonszám, ahol egyeztetni tudunk Önnel:
Kérjük válassza ki, milyen témakörben szeretne információt kérni
A hiba beazonosításával kapcsolatos kérdés
Termékkel kapcsolatos kérdés
Termék cseréjével kapcsolatos kérdés
Szállítási idővel és módokkal kapcsolatos kérdés
Számlázással, fizetéssel kapcsolatos kérdés
Az Ön kérdése
Ha képet szeretne küldeni a cserélendő székalkatrészről, itt feltöltheti
További kép a székjavításhoz

 

Amennyiben a kapcsolatfelvételhez az űrlapot használja, biztos lehet benne, hogy adatait bizalmasan kezeljük, és soha nem adjuk át másnak. És abban is biztos lehet, hogy hírlevelet, akciós ajánlatokat sem fogunk küldeni az itt megadott adatok alaján. A SzékSzerviz webáruházunk Általános szerződési feltételeit és az Adatkezelési tájékoztatónkat megnézheti közvetlenül is, az alábbi linkeken.

 

Általános szerződési feltételek >> Adatkezelési tájékoztató >>

 

Webáruház készítés
net-plaza.hu arradar.hu olcsobbat.hu