TOP termékek

GYORS Házhozszállítás

tábla

Tanúsítvány

Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Személyes átvétellel a Budapesti Csomagpontban

Szeretne minél gyorsabban hozzájutni a székjavításhoz szükséges alkatrészhez? Vagy egy fontos feladat előtt szeretné villámgyorsan megjavítani irodaszékét? Többé már ez sem akadály! Mivel jól tudjuk, hogy egy-egy tönkrement forgószék akadályozhatja munkavégzésében, ezért szerettük volna minél gyorsabbá tenni és egyszerűbbé tenni a székjavítást.

Több megoldát is kipróbáltunk, de most sikerült megtalálni budapesti vásárlóink számára az optimális megoldát. A webáruházunkban megrendelt termékek most megújult helyen és környezetben, Budapesten már személyesen is átvehetőek! Ráadásul nem is akárhogyan! Ha munkanapokon a webáruházunkban 12.00 óra előtt leadja a megrendelését, akkor akár már aznap, azaz a megrendelés napján 15.00 órától átveheti a 1095 Budapest, Boráros tér 7. sz alatti üzletházban, földszinti csomagpontunkon a rendelését.

Az átvételi lehetőségről minden esetben tájékoztatást adunk, így kérjük figyelje a beérkező SMS értesítéseket, illetve a megrendeléskor megadott email címét.

Mit szól hozzá? Ez elég gyors megoldás, ugye? Ráadásul így a szállítási költség is sokkal kedvezőbb, mindössze 1.290 Ft megrendelésenként. Tehát ha meg tudja oldani a budapesti személyes átvételt, érdemes ezt a megoldást választania. És akkor még pár technikai információ

 

Budapesti személyes átvétel

Ha a személyes átvételt választja, a 12:00 óráig leadott rendelését még aznap át tudja venni csomagpontunkon 15:00 órától.

Cím: 1095 Budapest, Boráros tér 7. földszinten balra

Csomagpont nyitvatartási idő:
hétköznap: 12:00-19:00 óráig
szombaton: 10:00-15:00 óráig
vasárnap: zárva

A megrendelt csomagot a megrendelés leadását követő 5 naptári napig tudja átvenni a csomagpont nyitvatartási idejében. A 12:00 óra után leadott rendeléseket a következő naptól lehet átvenni. Sms-ben értesítést küldünk, hogy mikortól vehető át a csomag.

 

Azonnali információkérés székalkatrészekkel, székjavítással kapcsolatban

Kérdése van valamelyik irodaszék alkatrész méretével, kialakításával, szállítási idejével kapcsolatban? Vagy a székalkatrész cseréjével kapcsolatban szeretne segítséget kérni?  Vagy az átvételi lehetőségekről szeretne pontosabb információkat kérni?

Bármi is legyen a kérdése, a lenti üzenetküldő űrlap segítségével azonnal elküldheti nekünk a kérdését. Amennyiben megadja telefonszámát, azon is tudjuk tájékoztatni, így nem kell az idejét a bejövő emailek figyelésével töltenie. A "*" jelölt mezők kitöltése kötelező, annak érdekében hogy kapcsolatba tudjunk lépni Önnel. Az űrlaphoz csatolhat képeket is. Ebben az esetben kérjük, hogy lehetőleg kisméretű képeket küldjön, hogy biztosan átjöjjön a rendszereken.

Amennyiben telefonon szeretne velünk kapcsolatba lépni, úgy kérjük hívja a +36 30 760 2655 telefonszámot hétfőtől csütörtökig 8 - 12 óra között.

Kérjük válassza ki, milyen témakörben szeretne információt kérni

 

Amennyiben a kapcsolatfelvételhez az űrlapot használja, biztos lehet benne, hogy adatait bizalmasan kezeljük, és soha nem adjuk át másnak. És abban is biztos lehet, hogy hírlevelet, akciós ajánlatokat sem fogunk küldeni az itt megadott adatok alaján. A SzékSzerviz webáruházunk Általános Szerződési Feltételeit és az Adatkezelési Tájékoztatónkat megnézheti közvetlenül is, az alábbi linkeken.

 

Általános szerződési feltételek >> Adatkezelési tájékoztató >>