A webáruházunkban történő vásárláskor minden esetben számlát állítunk ki. Ezt a Billingo szoftverrel állítjuk kis, és automatikusan továbbítjuk a NAV felé. Az elkészült számlát a rendeléskor megadott email címre automatikusan kiküldjük. Így Ön bármikor meg tudja nézni, illetve ki tudja nyomtatni.
A megküldött számla aláírás és bélyegző nélkül is hiteles, így nyugodtan beállíthatja a könyvelésébe. Mivel a számla emailben kerül kiküldésre, így a megküldött csomagban nyomtatott számlát nem fog találni.
Székalkatrész számla automatikus megküldéseAnnak érdekében, hogy Ön minél gyorsabban hozzájuthasson a székjavításhoz szükséges alkatrészhez, bevezettük az automatikus számlázást. Ezzel nem csak azt sikerült elérnünk, hogy a számla gyorsan elkészüljön, hanem azt is, hogy biztosan ne legyen hiba sem a számlázási adatokban, de a számlán szereplő székalkatrész árával sem. Ugyanis a rendszer átveszi az Ön által megadott számlázási adatot, illetve minden székalkatrészről az aktuális árat.
Az így összegyüjtött adatok alapján a rendszer elkészíti az e-számlát, és azt automatikusan, PDF formátumban elküldi Önnek a megrendelésekor megadott email címre. |
Nem találom a csomagban a számlátA székalkatrész vásárlásáról készült számlát a rendszerünk önműködöen készíti el. Így kinyomtatásra nem is kerül, hanem egyből, elektronikusan kerül megküldésre az email címére. Ezt Ön tudja kinyomtatni, és beletenni a könyvelésébe.
A számlát a Billingo rendszere készíti el. Ez a rendszer megfelel minden jogszabálynak, így a készített számla mindenben megfelelő, és elköltségelhető.
A Billingo Blogon minden további információt megtudhat az Önnek is küldött e-számláról. |
Nem találom a levelezésemben az e-számlátA székalkatrész vásárlásáról a számla automatikusan kerül megküldésre a megrendeléskor megadott email címére. Amennyiben a levelezésében nem találja, javasoljuk hogy nézze meg a promóciós mappában (ha levelezőprogramjában van ilyen). Illetve javasoljuk még a spam mappa átnézését is, mert előfordulhat, hogy szigorú beállítások mellett oda kerülhet. |
Számlamásolat kéréseRendszerünk megőrzi az elkészült e-számlákat. Így ha Önnek másolatra van szüksége, akkor azt a megküldött levélből újra meg tudja nyitni, majd nyomtatni. Ha az email értesítőt nem találja, csak jelezze az Ügyfélszolgálatunknak. Rendszerünk pedig azonnal kiküldi azt egy új értesítővel, így bármikor újra tudja nyomtatni, vagy továbbküldeni könyvelőjének. |
Gyakorlati segítség a megküldött számla letöléséhez
A rendszerünk által készített számláról automatikusan email értesítés kerül kiküldésre a megrendeléskor megadott email címre. A levelezésében majd könnyen megtalálja, hiszen a Feladó a Székalkatrész Áruház, a Tárgymező pedig: Számlája érkezett sort tartalmazza
Az emailben ezután kattintson a zöld színű számla letöltése gombra
Itt az alsó sorban talál 3 db kék gombot. A Számla letöltése gombra kattintva a számlát letöltheti a saját számítógépére, illetve természetesen ki is nyomtathatja. A Számla megtekintése gombra kattintva pedig máris megtekintheti a számlát, amit ki is tud nyomtatni, illetve akár innét is lementheti a számítógépére.
Ha nem szeretne ezeken a lépéseken végigmenni, akkor a számlaértesítő levél mellékleteként minden esetben megtalálja a számlát PDF formátumban. Ehhez PDF olvasóra van szüksége. Ha az Ön gépén nincs telepítve semmilyen PDF olvasó, akkor az interneten többféle, ingyenesen letölthető program közül is választhat. De ha csak archiválni szeretné a számlát, akkor egyszerűen csak töltse le a számla mellékletet a gépére.
SzékSzerviz Ügyfélszolgálat
Kérdése van az irodaszék meghibásodásával kapcsolatban? Vagy a kiválasztott székalkatrészről szeretne még több információt kérni? Keresse ügyfélszolgálatunkat levélben az info@te96bt.hu email címen, vagy munkaidőben hívja a +36 30 760 2655 telefonszámot.