Hogyan kapom meg a megrendelt székalkatrészről a számlát?

Tóth Gábor ügyvezető SzékSzerviz - Székjavítás specialista


A székalkatrész rendeléséről készült számlával kapcsolatos kérdésre válaszol:

Tóth Gábor
SzékSzerviz ügyvezető
székjavítás specialista

 

A webáruházunkban történő vásárláskor minden esetben számlát állítunk ki. Ezt rendszerünk automatikusan meg is küldi Önnek.

Székalkatrész számla automatikus megküldése

Annak érdekében, hogy Ön minél gyorsabban hozzájuthasson a székjavításhoz szükséges alkatrészhez, bevezettük az automatikus számlázást. Ezzel nem csak azt sikerült elérnünk, hogy a számla gyorsan elkészüljön, hanem azt is, hogy biztosan ne legyen hiba sem a számlázási adatokban, de a számlán szereplő székalkatrész árával sem. Ugyanis a rendszer átveszi az Ön által megadott számlázási adatot, illetve minden székalkatrészről az aktuális árat.

 

Az így összegyüjtött adatok alapján a rendszer elkészíti az e-számlát, és azt automatikusan, PDF formátumban elküldi Önnek a megrendelésekor megadott email címre.

Nem találom a csomagban a számlát

A székalkatrész vásárlásáról készült számlát a rendszerünk önműködöen készíti el. Így kinyomtatásra nem is kerül, hanem egyből, elektronikusan kerül megküldésre az email címére. Ezt Ön tudja kinyomtatni, és beletenni a könyvelésébe.

 

Az e-számlát a Billingo rendszere készíti el. Ez a rendszer megfelel minden jogszabálynak, így a készített számla mindenben megfelelő, és elköltségelhető.

 

A Billingo Blogon minden további információt megtudhat az Önnek is küldött e-számláról. 

Nem találom a levelezésemben az e-számlát

A székalkatrész vásárlásáról a számla automatikusan kerül megküldésre a megrendeléskor megadott email címére. Amennyiben a levelezésében nem találja, javasoljuk hogy nézze meg a promóciós mappában (ha levelezőprogramjában van ilyen). Illetve javasoljuk még a spam mappa átnézését is, mert előfordulhat, hogy szigorú beállítások mellett oda kerülhet.

Számlamásolat kérése

Rendszerünk megőrzi az elkészült e-számlákat. Így ha Önnek másolatra van szüksége, akkor azt a megküldött levélből újra meg tudja nyitni, majd nyomtatni. Ha az email értesítőt nem találja, csak jelezze az Ügyfélszolgálatunknak. Rendszerünk pedig azonnal kiküldi azt egy új értesítővel, így bármikor újra tudja nyomtatni, vagy továbbküldeni könyvelőjének.

 

Vásárlói vélemények

Kíváncsi rá, hogy vásárlóink hogyan vélekednek a webáruházról, illetve a működéséről? Akkor nézze meg vásárlóink véleményét:

Vélemények székalkatrésszel, székjavítással kapcsolatban >>

 

SzékSzerviz Ügyfélszolgálat

Kérdése van az irodaszék meghibásodásával kapcsolatban? Vagy a kiválasztott székalkatrészről szeretne még több információt kérni? Keresse ügyfélszolgálatunkat levélben az info@te96bt.hu email címen, vagy munkaidőben hívja a +36 30 760 2655 telefonszámot.

 

Székszerviz - a garancia a jó székjavításhoz

Webáruház készítés
net-plaza.hu arradar.hu olcsobbat.hu