FOXPOST csomagautomatába küldés

Megrendelt székalkatrész új átvételi lehetősége

Foxpost kiszállítás-átvétel csomagatomatákkalJól tudjuk, hogy nincs mindenkinek ideje vagy kedve arra, hogy egész nap várja a futárt a megrendelt székalkatrésszel. Ezért, és a vásárlóink visszajelzései alapján egy új átvételi lehetőséget is kínálunk Önnek. Ez pedig a megrendelt székalkatrész szállítása, átvétele a FOXPOST országos lefedettségű, 102 könnyen megközelíthető helyen elhelyezett csomagautomatákban. 

Ezeket a csomagautomatákat könnyen megtalálja, hiszen kifejezetten forgalmas helyeken, a legnépszerűbb bevásárlóközpontokban elérhetők. A bevásárlóközpontok légkondícionált belső tereiben elhelyezett terminálok biztosítják, hogy a csomag ne legyen kitéve fagynak, hőségnek, párának vagy pornak.

A csomagautomaták jellemző dobozméretei miatt azonban a lábcsillagokat, csillaglábakat sajnos nem lehet ezzel a szállítási, átvételi móddal rendelni a lábcsillag nagy mérete miatt.

 

Előnyök Foxpost csomagatomatákkal

Ha szeretné, hogy a legkényelmesebb módon és minél gyorsabban jusson el Önhöz a megrendelt irodaszék alkatrész, válassza a Foxpost csomagautomatás kiszállítást. Miért ezt ajánljuk Önnek?

  • Gyors. A megrendelt székalkatrész akár már másnap Önnél lehet
  • Kényelmes. A szükséges székalkatrészt az Önhöz legközelebbi automatába tudja rendelni, és akkor veszi át, amikor ideje van rá
  • Egyszerű. Ön csak kiválasztja a legközelebbi csomagautomatát, a többi már a mi dolgunk
  • Biztonságos. A megrendelt termék becsomagolva, sérülésmentesen jut el Önhöz.

Vásároljon 100% biztonsággal! Ha most Foxpost csomagatomatás szállítást-átvételt rendel, nem kell attól aggódnia, hogy nem kapja meg a kiválasztott székalkatrészt a pénzéért! A fizetés mindig csak a kiszállításkor, a csomag átvételekor történik. Így biztos lehet benne, hogy a megrendelt székalkatrészt biztosan megkapja.

 

A szállítási költség: 990 forint  (779 Ft + 27 % áfa)

Hogyan történik a kiszállítás-átvétel?

  • Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, a Foxpost SMS-ben értesíti erről. Az üzenetben elküldött egyedi, csak az Ön által ismert kóddal nyitható ki az automata megfelelő ajtaja. 
  • Látogasson el az automatához, addja meg a kódot és nyissa ki a rekeszét: a csomag tartalmáról csak Önnek van tudomása, így a folyamat nemcsak villámgyors, de rendkívül diszkrét is.
  • Ha székalkatrészt nem előreutalással, vagy megrendeléskor bankkártyás fizetéssel rendelte, akkor sincs ok az aggodalomra: az automatánál a webshopunkhoz hasonlóan lehetősége van használni a bankkártyáját.

 

Csomagvisszaküldés

Bár jól tudjuk, hogy a székalkatrész megrendelése előtt Ön leellenőrizte a méreteket, néha előfordulhat, hogy mégsem lett megfelelő méretű a székalkatrész. Így a funkcuióját nem tudja beváltani, nem lehet vele megjavítani az irodaszékét. De mit lehet ilyenkor tenni? Mi ebben is segítünk Önnek.

 

Nem a megfelelő  méretű székalkatrészt sikerült megrendelnie? 

Ebben az esetben természetesen lehetősége van a székalkatrész cseréjére, ha talál más, megfelelőbb méretű alkatrészt. Ezt egyszerűen megoldhatja. Erről készítettünk Önnek egy részletes összeállítást, amit itt tud elolvasni:

Mit tehet, ha nem megfelelő székalkatrészt rendelt? >>

 

Nem lett megfelelő a székalkatrész, kérem vissza a pénzemet

Sajnos előfordul, hogy a megrendelt székalkatrész sehogy sem megfelelő, vagy nem boldogul a székalkatrész kicserélésével. Ilyenkor természetesen élhet elállási jogával, és visszaküldheti nekünk a székalkatrészt. Most már használhatja ehhez akár a Foxpost csomagautomatát is. Az alábbi linken meg tudja tekinteni, hogy technikailag ez hogyan oldható meg

Székalkatrész visszaküldése Foxpost csomagautomatából >>

 

SzékSzerviz Ügyfélszolgálat

Amennyiben a kiszállítással kapcsolatban kérdése, észrevétele lenne, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat munkaidőben a +36 30 760 2655 telefonszámon, vagy küldjön levelet az info@te96bt.hu email címre.

 

Azonnali információkérés székalkatrészekkel, székjavítással kapcsolatban

Kérdése van valamelyik irodaszék alkatrész méretével, kialakításával, szállítási idejével kapcsolatban? Vagy a székalkatrész cseréjével kapcsolatban szeretne segítséget kérni?  Vagy az átvételi lehetőségekről szeretne pontosabb információkat kérni?

Bármi is legyen a kérdése, a lenti üzenetküldő űrlap segítségével azonnal elküldheti nekünk a kérdését. Amennyiben megadja telefonszámát, azon is tudjuk tájékoztatni, így nem kell az idejét a bejövő emailek figyelésével töltenie. A "*" jelölt mezők kitöltése kötelező, annak érdekében hogy kapcsolatba tudjunk lépni Önnel. Az űrlaphoz csatolhat képeket is. Ebben az esetben kérjük, hogy lehetőleg kisméretű képeket küldjön, hogy biztosan átjöjjön a rendszereken.

Amennyiben telefonon szeretne velünk kapcsolatba lépni, úgy kérjük hívja a +36 30 760 2655 telefonszámot munkanapokon 9.00 - 17.00 óra között.

Email cím, ahova a választ küldhetjük:*
Hogyan szólíthatjuk?*
Telefonszám, ahol egyeztetni tudunk Önnel:
Kérjük válassza ki, milyen témakörben szeretne információt kérni
A hiba beazonosításával kapcsolatos kérdés
Termékkel kapcsolatos kérdés
Termék cseréjével kapcsolatos kérdés
Szállítási idővel és módokkal kapcsolatos kérdés
Számlázással, fizetéssel kapcsolatos kérdés
Az Ön kérdése
Ha képet szeretne küldeni a cserélendő székalkatrészről, itt feltöltheti
További kép a székjavításhoz

 

Amennyiben a kapcsolatfelvételhez az űrlapot használja, biztos lehet benne, hogy adatait bizalmasan kezeljük, és soha nem adjuk át másnak. És abban is biztos lehet, hogy hírlevelet, akciós ajánlatokat sem fogunk küldeni az itt megadott adatok alaján. A SzékSzerviz webáruházunk Általános szerződési feltételeit és az Adatkezelési tájékoztatónkat megnézheti közvetlenül is, az alábbi linkeken.

 

Általános szerződési feltételek >> Adatkezelési tájékoztató >>

 

Webáruház készítés
net-plaza.hu arradar.hu olcsobbat.hu