FOXPOST csomagautomatába küldés

Megrendelt székalkatrész új átvételi lehetősége

Foxpost kiszállítás-átvétel csomagatomatákkalJól tudjuk, hogy nincs mindenkinek ideje vagy kedve arra, hogy egész nap várja a futárt a megrendelt székalkatrésszel. Ezért, és a vásárlóink visszajelzései alapján egy új átvételi lehetőséget is kínálunk Önnek. Ez pedig a megrendelt székalkatrész szállítása, átvétele a FOXPOST országos lefedettségű, 102 könnyen megközelíthető helyen elhelyezett csomagautomatákban. 

Ezeket a csomagautomatákat könnyen megtalálja, hiszen kifejezetten forgalmas helyeken, a legnépszerűbb bevásárlóközpontokban elérhetők. A bevásárlóközpontok légkondícionált belső tereiben elhelyezett terminálok biztosítják, hogy a csomag ne legyen kitéve fagynak, hőségnek, párának vagy pornak.

A csomagautomaták jellemző dobozméretei miatt azonban a lábcsillagokat, csillaglábakat sajnos nem lehet ezzel a szállítási, átvételi móddal rendelni a lábcsillag nagy mérete miatt.

 

Előnyök Foxpost csomagatomatákkal

Ha szeretné, hogy a legkényelmesebb módon és minél gyorsabban jusson el Önhöz a megrendelt irodaszék alkatrész, válassza a Foxpost csomagautomatás kiszállítást. Miért ezt ajánljuk Önnek?

  • Gyors. A megrendelt székalkatrész akár már másnap már Önnél lehet
  • Kényelmes. A szükséges székalkatrészt az Önhöz legközelebbi autómatába tudja rendelni, és akkor veszi át, amikor ideje van rá
  • Egyszerű. Ön csak kiválasztja a legköelebbi csomagautomatát, a többi már a mi dolgunk
  • Biztonságos. A megrendelt termék becsomagolva, sérülésmentesen jut el Önhöz.

Vásároljon 100% biztonsággal! Ha most Foxpost csomagatomatás szállítást-átvételt rendel, nem kell attól aggódnia, hogy nem kapja meg a kiválasztott székalkatrészt a pénzéért! A fizetés mindig csak a kiszállításkor, a csomag átvételekor történik. Így biztos lehet benne, hogy a megrendelt székalkatrészt biztosan megkapja.

Szállítási költség: 890 forint (701 Ft + 27 % áfa)

Hogyan történik a kiszállítás-átvétel?

  • Ha a csomagmegérkezett az átvételi pontra, a Foxpost SMS-ben értesíti erről. Az üzenetben elküldött egyedi, csak az Ön által ismert kóddal nyitható ki az automata megfelelő ajtaja. 
  • Látogasson el az automatához, addja meg a kódot és nyissa ki a rekeszét: a csomag tartalmáról csak Önnek van tudomása, így a folyamat nemcsak villámgyors, de rendkívül diszkrét is.
  • Ha székalkatrészt nem előreutalással, vagy megrendeléskor bankkártyás fizetéssel rendelte, akkor sincs ok az aggodalomra: az automatánál a webshopunkhoz hasonlóan lehetősége van használni a bankkártyáját.

 

Csomagvisszaküldés

Bár jól tudjuk, hogy a székalkatrész megrendelése előtt Ön leelenőrizte a méreteket, néha előfordulhat, hogy mégsem lett megfelelő méretű a székalkatrész. Így a funkcuióját nem tudja beválltani, nem lehet vele megjavítani az irodaszékté. De mit lehet ilyenkor tenni? Mi ebben is segítünk Önnek.

 

Nem a megfelelő  méretű székalkatrészt sikerült megrendelnie? 

Ebben az esetben természetesen lehetősége van a székalkatrész cseréjéhez, ha talál más, megfelelőbb méretű alkatrészt. Ezt egyszerűen megoldhatja. Erről készítettünk Önnek egy részletes összeállítást, amit itt tud elolvasni:

Mit tehet, ha nem megfelelő székalkatrészt rendelt? >>

 

Nem lett megfelelő a székalkatrész kérem vissza a pénzemet

Sajnos előfordul, hogy a megrendelt székalkatrész sehogy sem megfelelő, vagy nem boldogul a székalkatrész kicserélésével. Ilyenkor természetesen éllhet az elállási jogával, és visszaküldheti nekünk a székalkatrészt. Most már használhatja ehhez akár a Foxpost csomagautomatát is. Az lábbi linken meg tudja tekinteni, hogy technikailag ez hogyan oldható meg

Székalkatrész visszaküldése Foxpost csomagautomatából >>

 

SzékSzerviz Ügyfélszolgálat

Amennyiben a kiszállítással kapcsolatban kérdése, észrevétele lenne, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat munkaidőben a +36 30 760 2655 telefonszámon, vagy küldjön levelet az info@te96bt.hu email címre.

Webáruház készítés
net-plaza.hu arradar.hu olcsobbat.hu