Megrendelt székalkatrész fizetése utánvéttel

A webáruházas megrendelések leggyakoribb fizetési megoldása az utánvét. Ilyenkor a megrendelt székalkatrészt csak átvételkor kell fizeti a futárnak, amikor a csomag Önhöz érkezik. 

Utánvétes fizetés GLS futárnak

Amennyiben a megrendelt székalkatrész árának a kifizetése készpénzzel történik, úgy javasoljuk - ha megoldható -, készüljön megfelelő mennyiségű aprópénzzel, hogy ne legyen gond a visszaadáskor.

A GLS futárral már utánvét esetén is lehetőség van a bankkártyás fizetésre, a GLS mobil terminálon keresztül. Ha szeretné ezt a szolgáltatást igénybe venni, előzetesen nem kell igényelnie, elég fizetéskor a futárnak jeleznie, hogy bankkártyával szeretne fizetni.

Utánvétes fizetés Budapesti Csomagponton

Amennyiben szállítási módként a budapesti, Podmaniczky utcai átvételt jelöli meg, ott a megrendelt csomagot csak készpénzzel tudja kifizetni, a bankkártyás fizetés egyelőre még nem működik. Amennyiben készpénzzel nem szeretne készülni, választhatja az előreutalás funkciót is. Ilyenkor elküldjük Önnek a számlát, majd a kifizetése és az értesítés után tudja átvenni a székalkatrészt.

Ügyfélszolgálat

Amennyiben az utánvétes fizetéssel kapcsolatban kérdése, észrevétele lenne, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat munkaidőben a +36 30 760 2655 telefonszámon, vagy küldjön levelet az info@te96bt.hu email címre.

 

 

Azonnali információkérés székalkatrészekkel kapcsolatban

Kérdése van valamelyik irodaszék alkatrész méretével, kialakításával, szállítási idejével kapcsolatban? Vagy a székalkatrész cseréjével kapcsolatban szeretne segítséget kérni?  Vagy az átvételi lehetőségekről szeretne pontosabb információkat kérni?

Bármi is legyen a kérdése, a lenti üzenetküldő űrlap segítségével azonnal elküldheti nekünk a kérdését. Amennyiben megadja telefonszámát, azon is tudjuk tájékoztatni, így nem kell az idejét a bejövő emailek figyelésével töltenie. A "*" jelölt mezők kitöltése kötelező, annak érdekében hogy kapcsolatba tudjunk lépni Önnel. Az űrlaphoz csatolhat képeket is. Ebben az esetben kérjük, hogy lehetőleg kisméretű képeket küldjön, hogy biztosan átjöjjön a rendszereken.

Amennyiben telefonon szeretne velünk kapcsolatba lépni, úgy kérjük hívja a +36 30 760 2655 telefonszámot munkanapokon 9.00 - 17.00 óra között.

Email cím, ahova a választ küldhetjük:*
Hogyan szólíthatjuk?*
Telefonszám, ahol egyeztetni tudunk Önnel:
Kérjük válassza ki, milyen témakörben szeretne információt kérni
A hiba beazonosításával kapcsolatos kérdés
Termékkel kapcsolatos kérdés
Termék cseréjével kapcsolatos kérdés
Szállítási idővel és módokkal kapcsolatos kérdés
Számlázással, fizetéssel kapcsolatos kérdés
Az Ön kérdése
Ha képet szeretne küldeni a cserélendő székalkatrészről, itt feltöltheti
További kép a székjavításhoz

 

Amennyiben a kapcsolatfelvételhez az űrlapot használja, biztos lehet benne, hogy adatait bizalmasan kezeljük, és soha nem adjuk át másnak. És abban is biztos lehet, hogy hírlevelet, akciós ajánlatokat sem fogunk küldeni az itt megadott adatok alaján. A SzékSzerviz webáruházunk Általános szerződési feltételeit és az Adatkezelési tájékoztatónkat megnézheti közvetlenül is, az alábbi linkeken.

 

Általános szerződési feltételek >> Adatkezelési tájékoztató >>

 

Webáruház készítés
net-plaza.hu arradar.hu olcsobbat.hu