A megrendelt székalkatrészt szállításkor a futárnak hogyan tudom fizetni?

Székalkatrész kiszállítása GLS futárralHa szeretné, hogy a legkényelmesebb módon és minél gyorsabban jusson el Önhöz a megrendelt irodaszék alkatrész, válassza a futárszolgálattal történő kiszállítást. Miért ezt ajánljuk Önnek?

  • Gyors. A megrendelt székalkatrész másnap már Önnél lehet
  • Kényelmes. A futár a székalkatrészt a megadott címre viszi, legyen az a lakcíme vagy a munkahelye címe
  • Egyszerű. Ön csak megadja a szállítási adatait, a többi már a mi dolgunk
  • Biztonságos. A megrendelt termék becsomagolva, sérülésmentesen jut el Önhöz.

Vásároljon 100% biztonsággal! Ha most futárszolgálattal rendeli meg a szükséges székalkatrészt, nem kell attól aggódnia, hogy nem kapja meg a kiválasztott székalkatrészt a pénzéért! A fizetés mindig csak a kiszállításkor, a futárnak történik. Így biztos lehet benne, hogy a megrendelt székalkatrészt biztosan megkapja.

 

A szállítási költség: 1.850 forint   (1.457 Ft + 27 % áfa)

Hogyan történik a kiszállítás?

  • A kiszállítás előtt a futárszolgálat SMS értesítést küld a megadott mobil telefonszámra a kiszállítás várható időpontjáról.
  • Az SMS-ben találja a fizetendő vételárat, és az Ön csomagszámát, amivel érdeklődni tud a GLS ügyfélszolgálatnál megrendelésével kapcsolatban
  • A székalkatrész ára valamint a kiszállítás költsége a futárnak fizetendő
  • Fizethet készpénzzel és bankkártyával is.

Hogyan tud fizetni a futárnál?

Amennyiben a székjavításhoz szükséges székalkatrészt árát nem előreutalással szeretné fizetni, vagy a megrendeléskor azt bankkártyával nem egyenlíti ki, abban az esetben a székalkatrészt átvételkor is kifzetheti a futárnak. Erre két lehetőség közül is választhat, az alábbiak szerint:

Fizetés készpénzzel

Készpénzes fizetés székalkatrész átvételekorA megrendelt székalkatrészt átvételkor a futárnál készpénzzel kifizetheti. Ez klasszikus megoldás, de kérjük figyeljen arra, hogy a nap végére a futárnál esetleg kifogyhat az aprópénz, és a viszaadás nehézkes lesz. Így ha ezt a fizetési módot választja, kérjük gondoskodjon megfelelő aprópénzről

 

Fizetés bankkártyával

Székalkatrész kifizetése bankkártyávalÚjdonságként ajánljuk figyelmébe, hogy a megrendelt székalkatrészeket kiszállításkor már bankkártyával is kifizetheti a futárnál található mobil terminál segítségével. Ha ezt a megoldást szeretné választani, nem kell semmit tennie, csak a futárnak átvételkor jeleznie.

 

Webáruházunk megrendeléseit a GLS Hungary futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Ha bármi gond vagy kérdés merül fel a kiszállítással kapcsolatban, a GLS Futárszolgálat ügyfélszolgálati telefonszáma: Tel: (1) 802-0265

GLS Ügyfélszolgálat elérhetősége:
hétfőtől péntekig 8.00 -20.00 óráig

Fizetési feltételek

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője alapján minden költséget tartalmaz. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt sajnos a futárszolgálat - és így mi sem tudjuk elfogadni.

SzékSzerviz Ügyfélszolgálat

Amennyiben a kiszállítással kapcsolatban kérdése, észrevétele lenne, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat munkaidőben a +36 30 760 2655 telefonszámon, vagy küldjön levelet az info@te96bt.hu email címre.

 

Azonnali információkérés székalkatrészekkel, székjavítással kapcsolatban

Kérdése van valamelyik irodaszék alkatrész méretével, kialakításával, szállítási idejével kapcsolatban? Vagy a székalkatrész cseréjével kapcsolatban szeretne segítséget kérni?  Vagy az átvételi lehetőségekről szeretne pontosabb információkat kérni?

Bármi is legyen a kérdése, a lenti üzenetküldő űrlap segítségével azonnal elküldheti nekünk a kérdését. Amennyiben megadja telefonszámát, azon is tudjuk tájékoztatni, így nem kell az idejét a bejövő emailek figyelésével töltenie. A "*" jelölt mezők kitöltése kötelező, annak érdekében hogy kapcsolatba tudjunk lépni Önnel. Az űrlaphoz csatolhat képeket is. Ebben az esetben kérjük, hogy lehetőleg kisméretű képeket küldjön, hogy biztosan átjöjjön a rendszereken.

Amennyiben telefonon szeretne velünk kapcsolatba lépni, úgy kérjük hívja a +36 30 760 2655 telefonszámot munkanapokon 9.00 - 17.00 óra között.

Email cím, ahova a választ küldhetjük:*
Hogyan szólíthatjuk?*
Telefonszám, ahol egyeztetni tudunk Önnel:
Kérjük válassza ki, milyen témakörben szeretne információt kérni
A hiba beazonosításával kapcsolatos kérdés
Termékkel kapcsolatos kérdés
Termék cseréjével kapcsolatos kérdés
Szállítási idővel és módokkal kapcsolatos kérdés
Számlázással, fizetéssel kapcsolatos kérdés
Az Ön kérdése
Ha képet szeretne küldeni a cserélendő székalkatrészről, itt feltöltheti
További kép a székjavításhoz

 

Amennyiben a kapcsolatfelvételhez az űrlapot használja, biztos lehet benne, hogy adatait bizalmasan kezeljük, és soha nem adjuk át másnak. És abban is biztos lehet, hogy hírlevelet, akciós ajánlatokat sem fogunk küldeni az itt megadott adatok alaján. A SzékSzerviz webáruházunk Általános szerződési feltételeit és az Adatkezelési tájékoztatónkat megnézheti közvetlenül is, az alábbi linkeken.

 

Általános szerződési feltételek >> Adatkezelési tájékoztató >>

 

Webáruház készítés
net-plaza.hu arradar.hu olcsobbat.hu