Ha szeretné, hogy a legkényelmesebb módon és minél gyorsabban jusson el Önhöz a megrendelt irodaszék alkatrész, válassza a futárszolgálattal történő kiszállítást. Miért ezt ajánljuk Önnek?
- Gyors. A megrendelt székalkatrész másnap már Önnél lehet
- Kényelmes. A futár a székalkatrészt a megadott címre viszi, legyen az a lakcíme vagy a munkahelye címe
- GLS csomagpont esetén az Önhöz legközelebbi csomagpontra is rendelhet
- Egyszerű. Ön csak megadja a szállítási adatait, a többi már a mi dolgunk
- Biztonságos. A megrendelt termék becsomagolva, sérülésmentesen jut el Önhöz.
Vásároljon 100% biztonsággal! Ha most futárszolgálattal rendeli meg a szükséges székalkatrészt, nem kell attól aggódnia, hogy nem kapja meg a kiválasztott székalkatrészt a pénzéért! A fizetés mindig csak a kiszállításkor, a futárnak történik. Így biztos lehet benne, hogy a megrendelt székalkatrészt biztosan megkapja.
Székalkatrész kiszállítása futárral az Ön lakcímére vagy munkahelyére
A szükséges székalkatrész átvételére a leginkább elterjedt megoldás. Ha ezt választja, akkor a GLS futár az Ön által megadott címre viszi ki a csomagot. Ez a cím lehet az Ön lakcíme, ha sokat tartózkodik otthon, vagy lehet a munkahelye címe is, ha napközben inkább ott tartózkodik.
Kiszállítás GLS csomagpontra
Sokat van úton, vagy nem akar a futárra várni? Akkor válassza a GLS csomagpont szolgáltatást. Ebben az esetben megkeresheti az Önhöz legközelebbi csomagpontot, és kérheti egyből oda a csomagot. Ráadásul ebben az esetben Ön a csomagpont nyitvatartási idejében akkor mehet a a csomagért, amikor éppne az ideje engedi.
Szeretne előzetesen tájékozódni a GLS csomagpontokról? Akkor látogasson e a Csomagpont keresőbe, és nézze meg az Önhöz közeli helyek listáját.
Természetesen a megrendelés folyamata során is ki tudja választani majd az Önnek legmegfelelőbb helyet
Megnézem a GLS csomagpont keresőt >>
Kiszállítás GLS csomagautómatába
Újdonság: A GLS szállítás esetén a hagyományos futáros kiszállítás (akár lakhelyére, akár munkahelyére) mellett már választhatja a GLS által üzemeltetett GLS csomagautómatát is. Jelenleg Magyarországon már 210 településen több mint 800 db csomagautómata működik. Így valószínűleg az Ön közelébe is talál belőlük. Részletesebb infókat a megrendelés során, a szállítási mód kiválasztásánál talál.
Ön bármelyik szállítási megoldást valasztja - a Házhozszállítást vagy a a Csomagpontra szállítást - a fizetendő szállítási költség mindegyik esetben megegyezik.
A szállítási költség: 1.990 forint (1.567 Ft + 27 % áfa)
Hogyan történik a kiszállítás?
- A kiszállítás előtt a futárszolgálat SMS értesítést küld a megadott mobil telefonszámra a kiszállítás várható időpontjáról.
- Az SMS-ben találja a fizetendő vételárat, és az Ön csomagszámát, amivel érdeklődni tud a GLS ügyfélszolgálatnál megrendelésével kapcsolatban
- A székalkatrész ára valamint a kiszállítás költsége a futárnak fizetendő
- Fizethet készpénzzel és bankkártyával is.
Hogyan tud fizetni a futárnál?
Amennyiben a székjavításhoz szükséges székalkatrészt árát nem előreutalással szeretné fizetni, vagy a megrendeléskor azt bankkártyával nem egyenlíti ki, abban az esetben a székalkatrészt átvételkor is kifzetheti a futárnak. Erre két lehetőség közül is választhat, az alábbiak szerint:
Fizetés készpénzzelA megrendelt székalkatrészt átvételkor a futárnál készpénzzel kifizetheti. Ez klasszikus megoldás, de kérjük figyeljen arra, hogy a nap végére a futárnál esetleg kifogyhat az aprópénz, és a viszaadás nehézkes lesz. Így ha ezt a fizetési módot választja, kérjük gondoskodjon megfelelő aprópénzről |
Fizetés bankkártyávalÚjdonságként ajánljuk figyelmébe, hogy a megrendelt székalkatrészeket kiszállításkor már bankkártyával is kifizetheti a futárnál található mobil terminál segítségével. Ha ezt a megoldást szeretné választani, nem kell semmit tennie, csak a futárnak átvételkor jeleznie.
|
Webáruházunk megrendeléseit a GLS Hungary futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!
Ha bármi gond vagy kérdés merül fel a kiszállítással kapcsolatban, a GLS Futárszolgálat ügyfélszolgálati telefonszáma:
06-29-88-67-00 és +36-20-890-0660
GLS Ügyfélszolgálat elérhetősége:
hétfőtől péntekig 7.00 -20.00 óráig
Fizetési feltételek
A megrendelt székalkatrészt a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője alapján minden költséget tartalmaz. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt sajnos a futárszolgálat - és így mi sem tudjuk elfogadni.