GLS futárszolgálat és csomagpont
Ha szeretné, hogy a legkényelmesebb módon és minél gyorsabban jusson el Önhöz a megrendelt irodaszék alkatrész, válassza a futárszolgálattal történő kiszállítást. Miért ezt ajánljuk Önnek?
- Gyors. A megrendelt székalkatrész másnap már Önnél lehet
- Kényelmes. A futár a székalkatrészt a megadott címre viszi, legyen az a lakcíme vagy a munkahelye címe
- GLS csomagpont esetén az Önhöz legközelebbi csomagpontra is rendelhet
- Egyszerű. Ön csak megadja a szállítási adatait, a többi már a mi dolgunk
- Biztonságos. A megrendelt termék becsomagolva, sérülésmentesen jut el Önhöz.
Vásároljon 100% biztonsággal! Ha most futárszolgálattal rendeli meg a szükséges székalkatrészt, nem kell attól aggódnia, hogy nem kapja meg a kiválasztott székalkatrészt a pénzéért! A fizetés mindig csak a kiszállításkor, a futárnak történik. Így biztos lehet benne, hogy a megrendelt székalkatrészt biztosan megkapja.
Székalkatrész kiszállítása futárral az Ön lakcímére vagy munkahelyére
A szükséges székalkatrész átvételére a leginkább elterjedt megoldás. Ha ezt választja, akkor a GLS futár az Ön által megadott címre viszi ki a csomagot. Ez a cím lehet az Ön lakcíme, ha sokat tartózkodik otthon, vagy lehet a munkahelye címe is, ha napközben inkább ott tartózkodik.
Kiszállítás GLS csomagpontra
Sokat van úton, vagy nem akar a futárra várni? Akkor válassza a GLS csomagpont szolgáltatást. Ebben az esetben megkeresheti az Önhöz legközelebbi csomagpontot, és kérheti egyből oda a csomagot. Ráadásul ebben az esetben Ön a csomagpont nyitvatartási idejében akkor mehet a a csomagért, amikor éppne az ideje engedi.
Szeretne előzetesen tájékozódni a GLS csomagpontokról? Akkor látogasson e a Csomagpont keresőbe, és nézze meg az Önhöz közeli helyek listáját.
Természetesen a megrendelés folyamata során is ki tudja választani majd az Önnek legmegfelelőbb helyet
Megnézem a GLS csomagpont keresőt >>
Kiszállítás GLS csomagautómatába
Újdonság: A GLS szállítás esetén a hagyományos futáros kiszállítás (akár lakhelyére, akár munkahelyére) mellett már választhatja a GLS által üzemeltetett GLS csomagautómatát is. Jelenleg Magyarországon már 210 településen több mint 800 db csomagautómata működik. Így valószínűleg az Ön közelébe is talál belőlük. Részletesebb infókat a megrendelés során, a szállítási mód kiválasztásánál talál.
Ön bármelyik szállítási megoldást valasztja - a Házhozszállítást vagy a a Csomagpontra szállítást - a fizetendő szállítási költség mindegyik esetben megegyezik.
A szállítási költség: 1.990 forint (1.567 Ft + 27 % áfa)
Hogyan történik a kiszállítás?
- A kiszállítás előtt a futárszolgálat SMS értesítést küld a megadott mobil telefonszámra a kiszállítás várható időpontjáról.
- Az SMS-ben találja a fizetendő vételárat, és az Ön csomagszámát, amivel érdeklődni tud a GLS ügyfélszolgálatnál megrendelésével kapcsolatban
- A székalkatrész ára valamint a kiszállítás költsége a futárnak fizetendő
- Fizethet készpénzzel és bankkártyával is.
Hogyan tud fizetni a futárnál?
Amennyiben a székjavításhoz szükséges székalkatrészt árát nem előreutalással szeretné fizetni, vagy a megrendeléskor azt bankkártyával nem egyenlíti ki, abban az esetben a székalkatrészt átvételkor is kifzetheti a futárnak. Erre két lehetőség közül is választhat, az alábbiak szerint:
Fizetés készpénzzel
|
Fizetés bankkártyával
|
Webáruházunk megrendeléseit a GLS Hungary futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!
Ha bármi gond vagy kérdés merül fel a kiszállítással kapcsolatban, a GLS Futárszolgálat ügyfélszolgálati telefonszáma:
06-29-88-67-00 és +36-20-890-0660
GLS Ügyfélszolgálat elérhetősége:
hétfőtől péntekig 7.00 -20.00 óráig
Fizetési feltételek
A megrendelt székalkatrészt a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője alapján minden költséget tartalmaz. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt sajnos a futárszolgálat - és így mi sem tudjuk elfogadni.
Azonnali információkérés székalkatrészekkel, székjavítással kapcsolatban
Kérdése van valamelyik irodaszék alkatrész méretével, kialakításával, szállítási idejével kapcsolatban? Vagy a székalkatrész cseréjével kapcsolatban szeretne segítséget kérni? Vagy az átvételi lehetőségekről szeretne pontosabb információkat kérni?
Bármi is legyen a kérdése, a lenti üzenetküldő űrlap segítségével azonnal elküldheti nekünk a kérdését. Amennyiben megadja telefonszámát, azon is tudjuk tájékoztatni, így nem kell az idejét a bejövő emailek figyelésével töltenie. A "*" jelölt mezők kitöltése kötelező, annak érdekében hogy kapcsolatba tudjunk lépni Önnel. Az űrlaphoz csatolhat képeket is. Ebben az esetben kérjük, hogy lehetőleg kisméretű képeket küldjön, hogy biztosan átjöjjön a rendszereken.
Amennyiben telefonon szeretne velünk kapcsolatba lépni, úgy kérjük hívja a +36 30 760 2655 telefonszámot hétfőtől csütörtökig 8 - 12 óra között.
Amennyiben a kapcsolatfelvételhez az űrlapot használja, biztos lehet benne, hogy adatait bizalmasan kezeljük, és soha nem adjuk át másnak. És abban is biztos lehet, hogy hírlevelet, akciós ajánlatokat sem fogunk küldeni az itt megadott adatok alaján. A SzékSzerviz webáruházunk Általános Szerződési Feltételeit és az Adatkezelési Tájékoztatónkat megnézheti közvetlenül is, az alábbi linkeken.
Általános szerződési feltételek >> | Adatkezelési tájékoztató >> |