Észrevettem, hogy nem jó adatokat adtam meg a számlázáshoz

Tóth Gábor ügyvezető SzékSzerviz - Székjavítás specialista


Az elkészült székalkatrész számla javításával kapcsolatos kérdésre válaszol:

Tóth Gábor
SzékSzerviz ügyvezető
székjavítás specialista

 

Minden vásárlásról e-számlát állítunk ki, amit rendszerünk automatikusan megküld Önnek. De mi történik, ha ennek megérkezése, ellenőrzése közben észreveszi, hogy nem jó számlázási adatokat adott meg, vagy esetleg elírást talál benne? Semmi gond, csak jelezze Ügyfélszolgálatunknak, és azonnal javítjuk.

Székalkatrész számla javítás kérése emailben

Ha szükségessé vált a számla javítása, legegyszerűbben emailben tudja jelezni Ügyfélszolgálatunknak, az info@te96bt.hu email címen. Mindenképpen szeretnénk kérni Önt, hogy a javításról emilt küldjö, mert így kiküszöbölhető az esetleges telefonos elhallásból adódó újabb hiba.

Számlajavítás kérése telefonon

Annak érdekében, hogy a számla javítása valóban megfelelő legyen, és azokkal az adatokkal kerüljön kiállításra, ami már jó, a számla javítását természetesen gyorsan megoldjuk. De csak abban az esetben, ha ezt emailben küldi, mert számla javítási igényt telefonon keresztül sajnos nem tudunk elfogadni.

 

Vásárlói vélemények

Kíváncsi rá, hogy vásárlóink hogyan vélekednek a webáruházról, illetve a működéséről? Akkor nézze meg vásárlóink véleményét:

Vélemények székalkatrésszel, székjavítással kapcsolatban >>

 

SzékSzerviz Ügyfélszolgálat

Kérdése van az irodaszék meghibásodásával kapcsolatban? Vagy a kiválasztott székalkatrészről szeretne még több információt kérni? Keresse ügyfélszolgálatunkat levélben az info@te96bt.hu email címen, vagy munkaidőben hívja a +36 30 760 2655 telefonszámot.

 

Székszerviz - a garancia a jó székjavításhoz

Webáruház készítés
net-plaza.hu arradar.hu olcsobbat.hu