TOP termékek

GYORS Házhozszállítás

tábla

Tanúsítvány

Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Eredeti gyári székalkatrészek székjavításhoz. Óriási raktárkészlet, gyors szállítással, székjavítás segítség részletes videókkal. Mi Partnere vagyunk elromlott irodaszéke megjavításához!

+36 30 760 2655 | Ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége: hétfőtől -csütörtökig 8.00 - 12.00 |  info@te96bt.hu

Észrevettem, hogy nem jó adatokat adtam meg a számlázáshoz

Számlajavítás a megrendelst székalkatrésszel kapcsolatban

Minden vásárlásról e-számlát állítunk ki, amit rendszerünk automatikusan megküld Önnek. De mi történik, ha ennek megérkezése, ellenőrzése közben észreveszi, hogy nem jó számlázási adatokat adott meg, vagy esetleg elírást talál benne? Semmi gond, csak jelezze felénk, és kollégáink javítják is.

 

 

 

Székalkatrész számla javítás kérése emailben

Ha észrevette, hogy a megküldött számlán szükségessé vált valamilyen adat javítása (pl cégeknél adószám), legegyszerűbben emailben tudja jelezni Ügyfélszolgálatunknak, az info@te96bt.hu email címen. Mindenképpen szeretnénk kérni Önt, hogy a javítást írásban kérje, azaz emailt küldjön, mert így kiküszöbölhető az esetleges telefonos elhallásból adódó újabb hiba.

 

Számlajavítás kérése telefonon

Annak érdekében, hogy a számla javítása valóban megfelelő legyen, és azokkal az adatokkal kerüljön kiállításra, ami már jó, a számla javítását természetesen gyorsan megoldjuk. De csak abban az esetben, ha ezt emailben küldi, mert számla javítási igényt telefonon keresztül sajnos nem tudunk elfogadni.

 

Javított számla megküldése

A javított számlát - az eredetivel megegyezően - emailben fogjuk megküldeni Önnek. Így gyorsan Önnél lesz, és rakhatja az archívumba, könyvelésébe. Természetesen a megküldött javított számla is minden szempontból megfelel a könyvviteli számla előírásainak. Erről részletes információt is talál webáruházunkban.

Könyvviteli számla a SzékSzervíztől >>

 

 

Vásárlóink véleménye webáruházunkról

 

Azonnali információkérés székalkatrészekkel, székjavítással kapcsolatban

Kérdése van valamelyik irodaszék alkatrész méretével, kialakításával, szállítási idejével kapcsolatban? Vagy a székalkatrész cseréjével kapcsolatban szeretne segítséget kérni?  Vagy az átvételi lehetőségekről szeretne pontosabb információkat kérni?

Bármi is legyen a kérdése, a lenti üzenetküldő űrlap segítségével azonnal elküldheti nekünk a kérdését. Amennyiben megadja telefonszámát, azon is tudjuk tájékoztatni, így nem kell az idejét a bejövő emailek figyelésével töltenie. A "*" jelölt mezők kitöltése kötelező, annak érdekében hogy kapcsolatba tudjunk lépni Önnel. Az űrlaphoz csatolhat képeket is. Ebben az esetben kérjük, hogy lehetőleg kisméretű képeket küldjön, hogy biztosan átjöjjön a rendszereken.

Amennyiben telefonon szeretne velünk kapcsolatba lépni, úgy kérjük hívja a +36 30 760 2655 telefonszámot hétfőtől csütörtökig 8 - 12 óra között.

Kérjük válassza ki, milyen témakörben szeretne információt kérni

 

Amennyiben a kapcsolatfelvételhez az űrlapot használja, biztos lehet benne, hogy adatait bizalmasan kezeljük, és soha nem adjuk át másnak. És abban is biztos lehet, hogy hírlevelet, akciós ajánlatokat sem fogunk küldeni az itt megadott adatok alaján. A SzékSzerviz webáruházunk Általános Szerződési Feltételeit és az Adatkezelési Tájékoztatónkat megnézheti közvetlenül is, az alábbi linkeken.

 

Általános szerződési feltételek >> Adatkezelési tájékoztató >>