Székjavítási kérdések

 

Tóth Gábor ügyvezető SzékSzerviz - Székjavítás specialista

Jól tudom, hogy a székjavítással kapcsolatban rengeteg kérdés merül fel. Ezért összegyűjtöttem Önnek a leggyakoribb kérdéseket a székjavítással székalkatrészekkel kapcsolatban. És természetesen a hozzájuk tartozó válaszokat is azonnal megismerheti.

Tóth Gábor
SzékSzerviz ügyvezető
székjavítás specialista

Szeretném Önnek minél egyszerűbbé és gyorsabbá tenni a székjavítást. Ennek érdekében készítettem el ezt az összeállítást. A székjavítási kérdéseket csoportosítottam a könnyebb átekinthetőség miatt. Kérem nézze át őket, mert valószínűleg megtalálja benne a választ. Amennyiben mégsem, akkor kérem keresse Ügyfélszolgálatunkat emailben az info@te96bt.hu email címen, vagy hívja munkaidőben a +36 30 760 2655 telefonszámot.

Irodaszék hibákkal, székjavítással kapcsolatos kérdések

Hogyan tudom az irodámba kicserélni a meghibásodott székalkatrészt? >>

 

A fotel vagy a forgószék felső fele imbolyog, jobbra-balra billen. Mi lehet a hiba? >>

 

Nem működik a gázlift. Ennek mi lehet az oka? Mit tehetek? >>

Az irodaszékem ülésvasalat törött, repedt. Mit csináljak? >>

Mennyibe kerül egy bőrfotel átkárpitozása? Érdemes vele foglalkozni? >>

Forgószékem kárpitozása tönkrement. Érdemes az átkárpitozással foglalkozni? >>

Nem tudom megmérni a hibás székalkatrészt, ilyenkor mi a teendő? >>

Hogyan válasszam ki a megfelelő székalkatrészt a nagy kínálatból? >>

Mit tegyek, ha nem találok megfelelő székalkatrészt a webáruházban? >>

Székgörgőkkel, kiválasztásukkal kapcsolatos kérdések

Honnan tudom, hogy 10-es vagy 11-es csapos  székgörgőre van szükségem? >>

Van-e erősített székgörgő? Létezik valamilyen nagyteherbírású kivitel? >>

Mi a különbség a normál irodaszék görgő és a parkettagörgő között? >>

A csap a székgörgőhöz tarozik, vagy külön kell megrendelnem? >>

Milyen anyagból készül a parkettagörgő futófelülete? >>

Miért szorul a frissen rendelt parkettagörgő? Ez normális helyzet? >>

A fix tappancsokat be lehet rakni a görgő helyére? Úgy is használható marad a szék? >>

A csap a lábcsillaghoz, csillaglábhoz jár, vagy azt külön kell megvennem? >>

Gázliftekkel, kiválasztásukkal kapcsolatos kérdések

Hogyan mérjem meg a gázteleszkópot, hogy biztosan a megfelelő méretűt rendeljem? >>

Mi a különbség a gázlift és a gázteleszkóp és a gázpumpa között? >>

Mennyi a teherbírása az egyes gázteleszkópoknak? >>   

Miért lóg ki alul a gázlift a lábcsillagból? Eddig nem ilyen volt. >>

Lábcsillagokkal, kiválasztásukkal kapcsolatos kérdések

Létezik erősített kivitelű lábcsillag nagyobb testsúlyhoz? >>

Székvasalatokkal, ülésvasakkal kapcsolatos kérdések

Hogyan válasszam ki a megfelelő ülésvasalatot a forgószékemhez? >>

Karfákkal kapcsolatos kérdések

Fotel karfára volna szükségem, de hol találok olyant a webáruházba? >>

Tudok vásárolni megerősített karfát a bőrfotelemhez? >>

Székalkatrész rendeléssel kapcsolatos információk

A rendeléshez szükség van regisztrációra? >>

 

Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt székalkatrészt? >>

 

Honnan tudom, hogy hogy megkapták és fogadták a megrendelésemet? >>

Hogyan tudj eljutni hozzám a megrendelt székalkatrész? >>

 

Mennyi a szállítási költség, ha a székalkatrészt futár hozza? >>

 

Budapesten van SzékSzerviz szaküzlet? >>

 

Hogyan tudom lemondani a megrendelésemet, ha meggondoltam magam? >>

 

Van-e költsége a székelkatrész megrendelésem lemondásának? >>

 

Székalkatrész szállítással kapcsolatos információk

Hogyan fogom megkapni a székalkatrészt, ha rendelek? >>

 

Csak Magyarországi szállítással tudok székalkatrészt rendelni? >>

 

Budapesten át tudom venni személyesen a székalkatrész megrendelésem? >>

 

Mennyi a megrendelt székalkatrész szállítási költsége? >>

 

Ha sérülten érkezik meg a csomag, mi a csináljak akkor? >>

Székalkatrész beszereléssel kapcsolatos kérdések

Szükséges szakembert keresnem, ha a meghibásodott székem szeretném megjavítani? >>

 

Hogyan tudom saját magam kicserélni a székalkatrészt, ha megrendelem? >>

 

Elküldhetem-e a hibás alkatrészt javításra, cserélésre az üzletükbe? >>

 

Mit tegyek, ha nem tudom kicserélni a székalkatrészt? >>

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Személyes átvételnél tudok majd fizetni bankkártyával? >>

 

Előreutalással tudok fizetni a webáruházban székalkatrész rendeléskor? >>

 

A futárnál hogyan tudok fizetni amikor átveszem a megrendelt székalkatrészt? >>

 

A webáruházban tudok fizetni bankkártyával megrendeléskor? >>

 

Számlázással kapcsolatos információk

Kapok számlát a székalkatrész megrendelésemről? >>

 

Hogyan kapom meg a rendelt székalkatrészről a számlát? >>

 

Észrevettem, hogy nem jó a számla, rosszul adtam meg az adatokat >>

 

A webáruházban bankkártyával tudok fizetni a megrendelt termékekért? >>

Megrendelés utáni kérdések

Mégsem lett jó méretű a megrendelt székalkatrész, ki lehet cserélni? >>

 

Termékvélemény

Kíváncsi rá, hogy vásárlóink hogyan vélekednek erről a székjavításról, illetve a forgalmazott székalkatrészekről? Akkor nézze meg vásárlóink véleményét:

Vélemények székalkatrésszel, székjavítással kapcsolatban >>

 

SzékSzerviz Ügyfélszolgálat

Még maradt olyan kérdése, amire nem találta meg a választ? Akkor kérem keresse ügyfélszolgálatunkat az info@te96bt.hu email címen, vagy hívja munkaidőben a +36 30 760 2655 telefonszámot.

 

Székszerviz - A forrás ha székjavításhoz keres székalkatrészt

 

Azonnali információkérés székalkatrészekkel, székjavítással kapcsolatban

Kérdése van valamelyik irodaszék alkatrész méretével, kialakításával, szállítási idejével kapcsolatban? Vagy a székalkatrész cseréjével kapcsolatban szeretne segítséget kérni?  Vagy az átvételi lehetőségekről szeretne pontosabb információkat kérni?

Bármi is legyen a kérdése, a lenti üzenetküldő űrlap segítségével azonnal elküldheti nekünk a kérdését. Amennyiben megadja telefonszámát, azon is tudjuk tájékoztatni, így nem kell az idejét a bejövő emailek figyelésével töltenie. A "*" jelölt mezők kitöltése kötelező, annak érdekében hogy kapcsolatba tudjunk lépni Önnel. Az űrlaphoz csatolhat képeket is. Ebben az esetben kérjük, hogy lehetőleg kisméretű képeket küldjön, hogy biztosan átjöjjön a rendszereken.

Amennyiben telefonon szeretne velünk kapcsolatba lépni, úgy kérjük hívja a +36 30 760 2655 telefonszámot munkanapokon 9.00 - 17.00 óra között.

Email cím, ahova a választ küldhetjük:*
Hogyan szólíthatjuk?*
Telefonszám, ahol egyeztetni tudunk Önnel:
Kérjük válassza ki, milyen témakörben szeretne információt kérni
A hiba beazonosításával kapcsolatos kérdés
Termékkel kapcsolatos kérdés
Termék cseréjével kapcsolatos kérdés
Szállítási idővel és módokkal kapcsolatos kérdés
Számlázással, fizetéssel kapcsolatos kérdés
Az Ön kérdése
Ha képet szeretne küldeni a cserélendő székalkatrészről, itt feltöltheti
További kép a székjavításhoz

 

Amennyiben a kapcsolatfelvételhez az űrlapot használja, biztos lehet benne, hogy adatait bizalmasan kezeljük, és soha nem adjuk át másnak. És abban is biztos lehet, hogy hírlevelet, akciós ajánlatokat sem fogunk küldeni az itt megadott adatok alaján. A SzékSzerviz webáruházunk Általános szerződési feltételeit és az Adatkezelési tájékoztatónkat megnézheti közvetlenül is, az alábbi linkeken.

 

Általános szerződési feltételek >> Adatkezelési tájékoztató >>

 

Webáruház készítés
net-plaza.hu arradar.hu olcsobbat.hu