Mit tehet, ha nem megfelelő székalkatrészt rendelt?

Előfordulhat, hogy az új székalkatrész beépítése közben veszi észre, hogy nem megfelelő méretű vagy kialakítású székalkatrészt rendelt. És így az a székjavításhoz sajnos nem használható. Mi lehet ilyenkor a megoldás? Mi ilyenkor is segítünk Önnek, hiszen a nem megfelelő székalkatrészt kicseréljük Önnek. Így biztos lehet benne, hogy ha nem megfelelő méretű az alkatrész, mi beszámítjuk a csere székalkatrész árába, vagy ha nincs megfelelő székelem, akkor pedig visszafizetjük az árát. De nézzük sorban, lépésről lépésre, hogyan is tudunk ilyen esetben segíteni Önnek.

Az alkatrész kicserélésének a költsége

Ha a nem megfelelő székalkatrészt rendelte meg akkor a székalkatrészt vissza kell hoznunk, illetve az újat ki kell küldenünk. Ennek a költsége az alábbiak szerint alakul.

Az új kiszállítás költsége:

- az új alkatrész kiszállítási költsége GLS futárral: 1.390 Ft (1.095 Ft + 27 % ÁFA)
- az új alkatrész kiszállítási költsége Foxpost csomagautomatás átvétellel: 890 Ft (701 Ft + 27 % ÁFA)

 

A visszaszállítás költsége

- a visszaszállítás költsége GLS futárral (ha mi küldjük) : 1.260 Ft (992 Ft + 27 % ÁFA)
- a visszaszállítás költsége, ha Ön intézi: amilyen megoldást Ön választ...

 

De nézze meg részletesen, hogyan is történik ez a folyamat.

 

1. Garancia: Székalkatrész kicserélése

Székjavításhoz székalkatrészek nagy választékban, raktárrólHa az összeszerelés során már látja, hogy a megrendelt székalkatrész nem megfelelő, kérjük ne is erőltesse, hogy az alkatrész ne sérüljön meg. Ilyenkor az a legegyzserűbb megoldás, hogy az elérhető alkatrészek közül a friss tapasztalat birtokában kiválasztja a valóban megfelelő székalkatrészt. Ezután kérjük vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot az info@te96bt.hu email címen. A levélben kérjük írja meg, hogy milyen székalkatrészt cserélne mire. Illetve természetesen az Ön elérhetőségét is. Itt nem szükséges megrendelési számot megadnia, mert a számlázási név és cím alapján mi a rendszerünkben megkeressük a szükséges adatokat. Miután ezeket az adatokat megkaptuk, emailben visszajelzünk Önnek, hogy van-e raktáron a kiválasztott csere székalkatrész. Mivel jelentős raktárkészlettel dolgozunk, így várhatóan ezzel nem lesz gond.

Miután a részleteket egyeztettük, kérjük küldje vissza nekünk a nem megfelelő székalkatrészt. Ezt megteheti úgy is, hogy becsomagolja, és az Önnek megfelelő vagy megszokott módon eljuttaja hozzánk. De választhatja azt a megoldást is, hogy mi küldünk érte futárt. Ebben az esetben kérjük ezt külön jelezze felénk, illetve csomagolja össze, hogy a futárnak ne kelljen rá várni.Ilyenkor ugyanis csomagcserét tudunk megejteni, azaz a futár viszi az új székalkatrészt, és elhozza a visszacsomagolt régit.

 

Mibe is kerül a székalkatrész csere?

A székalkatrész cserénél a sérülésmentes székalkatrészeket az eredeti, 100 %-es áron vesszük vissza, illetve számoljuk be Önnél. Így ha a kiválasztott székalkatrész drágább, mint a cserélendő, akkor a különbözetet leszámlázzuk Önnek, míg ha olcsóbb, akkor a különbözetet visszautaljuk az Ön bankszámlájára. Így az alkatrészcsere jelentős költségbe nem kerül.

Ha a székalkatrészt kecskeméti raktárunkba hozza vissza, és ott cseréljük, akkor ennek semmilyen költsége nincsen. Azonban ha ezt Ön ne tudja megtenni, akkor valahogy az alkatrészeket mozgatni kell, így viszont szállítási költség keletkezik. A szállítást végző futár cég minden egyes szállításért díjat számol fel felénk, így ezzel kalkulálni kell. Így a visszaküldéskori szállítási költségek a következők szerint alakulnak:

 

Ön küldi vissza a székalkatrészt

Ebben az esetben ennek a költségét mi nem tudjuk megmondani, ez az Ön által választott módozatnak megfelelő lesz. Amikor a visszaküldött székalkatrész visszaérkezik a raktárunkba, átadjuk a futárnak az új alkatrészt, aki kiszállítja Önnek. Ennek a megoldásnak a költsége 1.390 Ft (1.095 Ft + 27 % ÁFA)

 

Mi küldünk futárt az alkatrészért

Ha tőlünk rendel futárt a cseréhez, akkor a kicserélés folyamata felgyorsul. Ugyanis a futárnak átadjuk az új alkatrészt, aki kiszállítja Önhöz, ugyanakkor átveszi a visszaküldött székalkatrészes csomagot. Időben - mint látja - ez gyorsabb folyamat, de ilyenkor ennek a költségek egy kicsit nőhetnek, bár ilyenkor kedvezményes árat tudunk elérni a futárcégnél. Így amivel számolnia kell:

- az új alkatrész kiszállítási költsége GLS futárral: 1.390 Ft (1.095 Ft + 27 % ÁFA)
- a visszaszállítás költsége GLS futárral: 1.260 Ft (992 Ft + 27 % ÁFA)

Bármelyik visszaküldési módot is választja, a felmerülő szállítási költségekről számlát küldünk ki Önnek. A pénz beérkezése után természetesen indul a csere folyamat a fentiek szerint.

 

2. Garancia: Székalkatrész visszavásárlása

Székjavítás - SzékSzerviz - székalkatrészek garanciávalAmennyiben a kiválasztott székalkatrész nem megfelelő, és nem tudja vele megjavítani a székét, küldje vissza sérülésmentesen, és mi 100 %-ban visszafizetjük Önnek a székalkatrész árát. Annyi kérésünk lenne ezzel kapcsolatban, hogy gondosan csomagolja vissza az alkatrészt, hogy a visszaszállítás során se sérüljön, illetve küldje el nekünk bankszáma számát, ahova az árát visszautaljuk. Természetesen ilyen esetben a visszaküldött székalkatrészről storno számlát állítunk ki.

 

SzékSzerviz elérhetőségek

Ha kapcsolatot szeretné velünk felvenni, vagy a székalkatrészt szeretné visszaküldeni, akkor az alábbi elérhetőségeinke tudja velünk a kapcsolatot felvenni:

TÉ 96 Bt. - SzékSzerviz
6000 Kecskemét, Külső-szegedi út 136.
Telefon: +36 76 417 732+36 30 760 2655
Email: info@te96bt.hu
Nyitva tartás: munkanapokon 8.00 - 15.00 között

 

 

Azonnali információkérés székalkatrészekkel kapcsolatban

Kérdése van valamelyik irodaszék alkatrész méretével, kialakításávaval, szállítási idejével kapcsolatban? Vagy a székelketrész vseréjével kapcsolatban szeretne segítséget kérni?  Vagy az átvételi lehetőségekről szeretne pontosabb információkat kérni?

Bármi is legyen a kérdése, a lenti üzenetküldő űrlap segítségével azonnal elküldheti nekünk a kérdését. Amennyiben megadja telefonszámát, azon is tudjuk tájékoztatni, így nem kell az idejét a bejövő emailek figyelésével töltenie. A "*" jelölt mezők kitöltése kötelező, annak érdekében hogy kapcsolatba tudjunk lépni Önnel. Az űrlaphoz csatolhat képeket is. Ebben az esetben kérjük, hogy lehetőleg kisméretű képeket küldjön, hogy biztosan átjöjjön a rendszereken.

Amennyiben telefonon szeretne velünk kapcsolatba lépni, úgy kérjük hívja a +36 30 760 2655 telefonszámot munkanapokon 9.00 - 17.00 óra között.

Email cím, ahova a választ küldhetjük:*
Hogyan hívhatjuk?*
Telefonszám, ahol egyeztetni tudunk Önnel:
Kérjük válassza ki, milyen témakörben szeretne információt kérni
A hiba beazonosításával kapcsolatos kérdés
Termékkel kapcsolatos kérdés
Termék cseréjével kapcsolatos kérdés
Szállítási idővel és módokkal kapcsolatos kérdés
Számlázással, fizetéssel kapcsolatos kérdés
Az Ön kérdése
Ha képet szeretne küldeni a cserélendő székalkatrészről, itt feltöltheti
További kép a székjavításhoz

 

Amennyiben a kapcsolatfelvételhez az űrlapot használja, biztos lehet benne, hogy adatait bizalmasan kezeljük, és soha nem adjuk át másnak. És abban is biztos lehet, hogy hírlevelet, akciós ajánlatokat sem fogunk küldeni az itt megadott adatok alaján. A SzékSzerviz webáruházunk Általános szerződési feltételeit és az Adatkezelési tájékoztatónkat megnézheti közvetlenül is, az alábbi linkeken.

 

Általános szerződési feltételek >> Adatkezelési tájékoztató >>

 

Webáruház készítés
net-plaza.hu arradar.hu olcsobbat.hu