Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelésem?

Tóth Gábor ügyvezető SzékSzerviz - Székjavítás specialista


A székalkatrész szállítási kérdésre válaszol:

Tóth Gábor
SzékSzerviz ügyvezető
székjavítás specialista

 

Amikor egy irodaszék hirtelen meghibásodik, gyors javításra van szükség. Gondolom Ön sem szeretne 1-2 hetet arra várni, hogy valaki megjavítsa a székét. Vagy hosszasan várni arra, hogy megérkezzen a javításhoz szükséges székalkatrész. Ezért tudatosan törekszünk arra, hogy minél gyorsabban eljuthasson Öhöz a székjavításhoz szükséges alkatrész. Ezért folyamatosan bővitjük raktárkészletünket, és igyekszünk lerövidíteni a szállítási időt is.

A székalkatrész raktáron van

A webáruházunkban rendelhető székalkatrészek 95 %-a mindig raktáron van. Igyekszünk jelentős készletet tartani, mert jól tudjuk, hogy egy irodaszék meghibásodása esetén a székjavításra gyorsan van szükség. Ezért a főbb székalkatrészeket nagyon rövid átfutási idővel tudjuk szállítani. Ilyen esetben ahogy megérkezik a megrendelés a kiválasztott székalkatrészre, azt csomagoljuk, és szerencsés esetben átadjuk a futárnak. Aki pedig várhatóan a következő napon ki is szállítja Önhöz. Ezt részletesebben is bemutatjuk Önnek:

Kiszállítás GLS futárral >>

 

Amennyiben a székalkatrészt Budapestre kérte a csomagpontra, személyes átvétellel, ebben az esetben az átfutási idő kicsit hosszabb. Ide beszállítás kedden és csütörtökön van, így aznap délutántól tudja átvenni a megrendelt székalkatrészt. Természetesen erről is készítettünk réstletesebb tájékoztatást, amit itt olvashat el:

Budapesti csomagpontos átvétel >>

A székalkatrész nincs készleten

Előfordulhat, hogy egy hirtelen beérkező nagyobb székalkatrész megrendelése esetén bizonyos termékek kifogynak a raktárkészletről. Vagy egy megrendelt szállítmány a gyártótól nem érkezik be időben. Ilyenkor előfordulhat, hogy a megrendelést nem tudjuk pár nap alatt teljesíteni.

 

Ilyen esetekben azonban kollégáink a megrendelése beérkezésekor keresik Önt, és tájékoztatják a várható beérkezésről. Így ezzel az információval már el tudja dönteni, hogy pár napot vár-e a székalkatrészre, vagy inkább más megoldást keres a hibára. Megpróbálja máshogy megjavítani, vagy inkább vásárol egy új irodaszéket.

 

Amennyiben új szék vásárlásán gondolkodik, ajánljuk Önnek az új irodaszékekkel foglalkozó webáruházunkat, ahol nagyon sokféle széket talál. Természetesen a nálunk már megismert részletes tájékoztatással és aktuális árakkal.

Irodaszék webáruház >>

 

Termékvélemény

Kíváncsi rá, hogy vásárlóink hogyan vélekednek a megrendelt székalkatrészekről, és a kiszállítás gyorsaságáról? Akkor nézze meg vásárlóink véleményét:

Vélemények székalkatrésszel, székjavítással kapcsolatban >>

 

SzékSzerviz Ügyfélszolgálat

További kérdése van a székalkatrész szállítási idejével kapcsolatban? Vagy a kiválasztott székalkatrészről szeretne még több információt kérni? Keresse ügyfélszolgálatunkat levélben az info@te96bt.hu email címen, vagy munkaidőben hívja a +36 30 760 2655 telefonszámot.

 

Székszerviz - a garancia a jó székjavításhoz

 

Azonnali információkérés székalkatrészekkel, székjavítással kapcsolatban

Kérdése van valamelyik irodaszék alkatrész méretével, kialakításával, szállítási idejével kapcsolatban? Vagy a székalkatrész cseréjével kapcsolatban szeretne segítséget kérni?  Vagy az átvételi lehetőségekről szeretne pontosabb információkat kérni?

Bármi is legyen a kérdése, a lenti üzenetküldő űrlap segítségével azonnal elküldheti nekünk a kérdését. Amennyiben megadja telefonszámát, azon is tudjuk tájékoztatni, így nem kell az idejét a bejövő emailek figyelésével töltenie. A "*" jelölt mezők kitöltése kötelező, annak érdekében hogy kapcsolatba tudjunk lépni Önnel. Az űrlaphoz csatolhat képeket is. Ebben az esetben kérjük, hogy lehetőleg kisméretű képeket küldjön, hogy biztosan átjöjjön a rendszereken.

Amennyiben telefonon szeretne velünk kapcsolatba lépni, úgy kérjük hívja a +36 30 760 2655 telefonszámot munkanapokon 9.00 - 17.00 óra között.

Email cím, ahova a választ küldhetjük:*
Hogyan szólíthatjuk?*
Telefonszám, ahol egyeztetni tudunk Önnel:
Kérjük válassza ki, milyen témakörben szeretne információt kérni
A hiba beazonosításával kapcsolatos kérdés
Termékkel kapcsolatos kérdés
Termék cseréjével kapcsolatos kérdés
Szállítási idővel és módokkal kapcsolatos kérdés
Számlázással, fizetéssel kapcsolatos kérdés
Az Ön kérdése
Ha képet szeretne küldeni a cserélendő székalkatrészről, itt feltöltheti
További kép a székjavításhoz

 

Amennyiben a kapcsolatfelvételhez az űrlapot használja, biztos lehet benne, hogy adatait bizalmasan kezeljük, és soha nem adjuk át másnak. És abban is biztos lehet, hogy hírlevelet, akciós ajánlatokat sem fogunk küldeni az itt megadott adatok alaján. A SzékSzerviz webáruházunk Általános szerződési feltételeit és az Adatkezelési tájékoztatónkat megnézheti közvetlenül is, az alábbi linkeken.

 

Általános szerződési feltételek >> Adatkezelési tájékoztató >>

 

Webáruház készítés
net-plaza.hu arradar.hu olcsobbat.hu