Honnan tudom meg, hogy megkapták és fogadták a székalkatrész megrendelésemet?

Tóth Gábor ügyvezető SzékSzerviz - Székjavítás specialista


A székjavítási kérdésre válaszol:

Tóth Gábor
SzékSzerviz ügyvezető
székjavítás specialista

 

A webáruházas megrendeléséről minden esetben azonnali visszajelzést kap. Ezen felül amikor a megrndelése feldolgozásra, becsomagolásra vagy a futárnak átadásra kerül, minden esetben, a székalkatrész megrendelésekor megadott email címére értesítést küldünk. Etért kérem, figyelje postafiókját az értesítésekről. Ha az értesítő leveleket nem látja, kérem nézze meg a promóciós mappában (ha a levelezőpromjában van ilyen) és a spam mappában is.

Annak érdekében, hogy székalkatrész szállításával kapcsolatosan minden értesítést megkapjon, javasoljuk hogy SzékSzervizünk email címét adja hozzá a biztonságos küldök listájához. Ez az info@te96bt.hu cím. Abban az esetben pedig, ha a megrendelési folyamat bármelyik fázisánál kérdése merülne fel, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat.

 

SzékSzerviz Ügyfélszolgálat

Kérdése van a megrendelési folyamattal kapcsolatban? Vagy székalkatrész megrendelésekor megadott adatain vagy szállítási címen szeretne változtatni? Keresse ügyfélszolgálatunkat levélben az info@te96bt.hu email címen, vagy munkaidőben hívja a +36 30 760 2655 telefonszámot.

 

Székszerviz - a garancia a jó székjavításhoz

Webáruház készítés
net-plaza.hu arradar.hu olcsobbat.hu