Fizetés előreutalással

Nem szeretne a megrendelt székalkatrész átvételekor fizetéssel bajlódni? Vagy egy ismerősét kérte meg, hogy vegye át a csomagot? Bármi is az indítéka, mi segítünk Önnek abban, hogy a szükséges székalkatrészt előreutalással is ki tudja fizetni. Ilyen esetekben az alábbi folyamat fog lejátszódni.

Megrendelés, és az előreutalás rögzítése

Ahogy webáruházunkba beérkezik egy megrendelés, és fizetési módnak az előreutalás van bejelölve, kollégáink először leellenőrzik a megrendelést. Biztosak szeretnénk benne lenni, hogy a megrendelt termék biztosan raktáron van-e. Ha igen, következik a második lépés.

 

Székalkatrész számla kiküldése

A megrendelt termékről és az átvételi módnak megfelelő szállítási költségről a megadott számlázási adokkal készül egy számla, amit a megadott email címre elektronikusan küldünk ki. A számla elkészültéről, illetve a kiküldött számláról a rndszerünk minden esetben email értesítőt küld Önnek. Az elkészült számlát le tudja menteni, ki tudja nyomtatni, illetve természetesen a könyvelésébe be tudja állítani. A Billingo rendszerével készült számlák megfelelnek a NAV jogszabályi feltételeinek.

Utalás érkeztetése

Amikor a kiküldött számla alapján az utalás megtörténik, és a számlámkra a pénz beérkezik, a számlavezető bankuktól azonnali értesítést kapunk. Így Önnek külön ezt nem kell jeleznie felénk, ezzel is igyekszünk egyszerűsíteni és gyorsatani a megrendelési, szállítási folyamatot. Így ahogy a jelzés beérkezett, a választott szállítási módnak megfelelően küldjük is a csomagot a megrendelt székalkatrésszel, amiről természetesen ismételt értesítést küldünk.

 

SzékSzerviz Ügyfélszolgálat

Amennyiben a folyamattal, vagy annak bármely elemével kapcsolatban kérdése merülen fel, kérjük hívja munkaidőben ügyfélszolgálatunkat a +36307602655 telefonszámon, vagy küldjön nekünk levelet az info@te96bt.hu email címre.

Webáruház készítés
net-plaza.hu