A székjavítás során rengeteg kérdés felmerülhet. Mi mehetett tönkre a forgószékemben? Hogyan találom meg hozzá a megfelelő székalkatrészt? Mikor és hogyan fogom megkapni? De ugyanígy sok kérdés felmerülhet akár a számlázással, fizetési lehetőségekkel vagy akár a megrendelt, de nem megfelelő székalkatrész cseréjével kapcsolatban.
Annak érdekében, hogy ezekre megtalálja a megfelelő választ, kérjük nézze át az egyre bővülő információs oldalainkat,, ahol különböző témakörök szerint könnyen tud tájékozódni a megfogalmazott kérdéseivel kapcsolatban.
Ha pedig még így sem találja meg a megfelelő információt, keresse bátran ügyfélszolgálatunkat az info@te96bt.hu email címen, vagy hétfőtől csütörtökig 8.00 - 12.00 között hívhatja a +36 30 760 2655 telefonszámot.
Részletes segítség a székjavításhoz
És akkor nézzük sorjában azokat a témaköröket, ahol részletes segítséget talál. A részletek megtekintéséhez csak kattintson a linkre.
Gyakori kérdések székjavítással kapcsolatban >>
Gyári székalkatrészek a megfelelő minőség érdekében >>
Mi lehet a baj? Hibajelenségek bemutatása >>
Irodaszékek hibái és azok javítási lehetőségei >>
Hogyan válassza ki a megfelő székalkatrészt a kínálatunkból >>
Székgörgő kiválasztással, cseréjével kapcsolatos kérdések >>
Gázliftek kiválasztásával, cseréjével kapcsolatos kérdések >>
Lábcsillagok kiválasztásával és cseréjével kapcsolatos kérdések >>
Ülésvasalatokkal kapcsolatos kérdések >>
Fotel karfákkal és irodaszék karfákkal kapcsolatos kérdések >>
Szállítás, fizetés és számlázási lehetőségek >>
Ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatos kérdések >>