Gyakori kérdések

 

Tóth Gábor ügyvezető SzékSzerviz - Székjavítás specialista

Jól tudom, hogy a székjavítással kapcsolatban rengeteg kérdés merül fel. Ezért összegyűjtöttem Önnek a leggyakoribb kérdéseket a székjavítással székalkatrészekkel kapcsolatban. És természetesen a hozzájuk tartozó válaszokat is azonnal megismerheti.

Tóth Gábor
SzékSzerviz ügyvezető
székjavítás specialista

Szeretném Önnek minél egyszerűbbé és gyorsabbá tenni a székjavítást. Ennek érdekében készítettem el ezt az összeállítást. A székjavítási kérdéseket csoportosítottam a könnyebb átekinthetőség miatt. Kérem nézze át őket, mert valószínűleg megtalálja benne a választ. Amennyiben mégsem, akkor kérem keresse Ügyfélszolgálatunkat emailben az info@te96bt.hu email címen, vagy hívja munkaidőben a +36 30 760 2655 telefonszámot.

Irodaszék hibákkal, székjavítással kapcsolatos kérdések

Hogyan tudom az irodámba kicserélni a meghibásodott székalkatrészt? >>

 

A fotel vagy a forgószék felső fele imbolyog, jobbra-balra billen. Mi lehet a hiba? >>

 

Nem működik a gázlift. Ennek mi lehet az oka? Mit tehetek? >>

Az irodaszékem ülésvasalat törött, repedt. Mit csináljak? >>

Mennyibe kerül egy bőrfotel átkárpitozása? Érdemes vele foglalkozni? >>

Forgószékem kárpitozása tönkrement. Érdemes az átkárpitozással foglalkozni? >>

Nem tudom megmérni a hibás székalkatrészt, ilyenkor mi a teendő? >>

Hogyan válasszam ki a megfelelő székalkatrészt a nagy kínálatból? >>

Mit tegyek, ha nem találok megfelelő székalkatrészt a webáruházban? >>

Székgörgőkkel, kiválasztásukkal kapcsolatos kérdések

Honnan tudom, hogy 10-es vagy 11-es csapos  székgörgőre van szükségem? >>

Van-e erősített székgörgő? Létezik valamilyen nagyteherbírású kivitel? >>

Mi a különbség a normál irodaszék görgő és a parkettagörgő között? >>

A csap a székgörgőhöz tarozik, vagy külön kell megrendelnem? >>

Milyen anyagból készül a parkettagörgő futófelülete? >>

Miért szorul a frissen rendelt parkettagörgő? Ez normális helyzet? >>

A fix tappancsokat be lehet rakni a görgő helyére? Úgy is használható marad a szék? >>

A csap a lábcsillaghoz, csillaglábhoz jár, vagy azt külön kell megvennem? >>

Gázliftekkel, kiválasztásukkal kapcsolatos kérdések

Hogyan mérjem meg a gázteleszkópot, hogy biztosan a megfelelő méretűt rendeljem? >>

Mi a különbség a gázlift és a gázteleszkóp és a gázpumpa között? >>

Mennyi a teherbírása az egyes gázteleszkópoknak? >>   

Miért lóg ki alul a gázlift a lábcsillagból? Eddig nem ilyen volt. >>

Lábcsillagokkal, kiválasztásukkal kapcsolatos kérdések

Létezik erősített kivitelű lábcsillag nagyobb testsúlyhoz? >>

Székvasalatokkal, ülésvasakkal kapcsolatos kérdések

Hogyan válasszam ki a megfelelő ülésvasalatot a forgószékemhez? >>

Karfákkal kapcsolatos kérdések

Fotel karfára volna szükségem, de hol találok olyant a webáruházba? >>

Tudok vásárolni megerősített karfát a bőrfotelemhez? >>

Székalkatrész rendeléssel kapcsolatos információk

A rendeléshez szükség van regisztrációra? >>

 

Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt székalkatrészt? >>

 

Honnan tudom, hogy hogy megkapták és fogadták a megrendelésemet? >>

Hogyan tudj eljutni hozzám a megrendelt székalkatrész? >>

 

Mennyi a szállítási költség, ha a székalkatrészt futár hozza? >>

 

Budapesten van SzékSzerviz szaküzlet? >>

 

Hogyan tudom lemondani a megrendelésemet, ha meggondoltam magam? >>

 

Van-e költsége a székelkatrész megrendelésem lemondásának? >>

 

Székalkatrész szállítással kapcsolatos információk

Hogyan fogom megkapni a székalkatrészt, ha rendelek? >>

 

Csak Magyarországi szállítással tudok székalkatrészt rendelni? >>

 

Budapesten át tudom venni személyesen a székalkatrész megrendelésem? >>

 

Mennyi a megrendelt székalkatrész szállítási költsége? >>

 

Ha sérülten érkezik meg a csomag, mi a csináljak akkor? >>

Székalkatrész beszereléssel kapcsolatos kérdések

Szükséges szakembert keresnem, ha a meghibásodott székem szeretném megjavítani? >>

 

Hogyan tudom saját magam kicserélni a székalkatrészt, ha megrendelem? >>

 

Elküldhetem-e a hibás alkatrészt javításra, cserélésre az üzletükbe? >>

 

Mit tegyek, ha nem tudom kicserélni a székalkatrészt? >>

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Személyes átvételnél tudok majd fizetni bankkártyával? >>

 

Előreutalással tudok fizetni a webáruházban székalkatrész rendeléskor? >>

 

A futárnál hogyan tudok fizetni amikor átveszem a megrendelt székalkatrészt? >>

 

A webáruházban tudok fizetni bankkártyával megrendeléskor? >>

 

Számlázással kapcsolatos információk

Kapok számlát a székalkatrész megrendelésemről? >>

 

Hogyan kapom meg a rendelt székalkatrészről a számlát? >>

 

Észrevettem, hogy nem jó a számla, rosszul adtam meg az adatokat >>

 

A webáruházban bankkártyával tudok fizetni a megrendelt termékekért? >>

Megrendelés utáni kérdések

Mégsem lett jó méretű a megrendelt székalkatrész, ki lehet cserélni? >>

 

Termékvélemény

Kíváncsi rá, hogy vásárlóink hogyan vélekednek erről a székjavításról, illetve a forgalmazott székalkatrészekről? Akkor nézze meg vásárlóink véleményét:

Vélemények székalkatrésszel, székjavítással kapcsolatban >>

 

SzékSzerviz Ügyfélszolgálat

Még maradt olyan kérdése, amire nem találta meg a választ? Akkor kérem keresse ügyfélszolgálatunkat az info@te96bt.hu email címen, vagy hívja munkaidőben a +36 30 760 2655 telefonszámot.

 

Székszerviz - A forrás ha székjavításhoz keres székalkatrészt

Webáruház készítés
net-plaza.hu arradar.hu olcsobbat.hu