Vásárlási feltételek

A Székszerviz webáruházunkban a Magyarországon leginkább elterjed forgószékek, irodaszékek, vezetői bőrfotelek új, gyári alkatrészeit kínáljuk Önnek. Kínálatunkban talál még ezekhez a székekhez, bőrfotelekhez különféle kiegészítőket is. Webáruházunkban új irodaszékeket is vásárolhat, - ha a régit már nem lenne érdemes megjavítani.

 

A SzékSzerviz webáruházban történő vásárlás, megrendelés regisztrációhoz kötött. A regisztráció során a számlázási, szállítási és értesítési adatokat kérjük el Öntöl. Ezek az adatok feltétlenül szükségesek ahhoz, hogy a megrendelése gyorsan és probléma mentesen juthasson el Önhöz. A regisztráció során megadott adatait az Adatvédelmi nyilatkozatunkban foglaltak alapján kezeljük.

 

A sikeres regisztráció után a weboldalon a keresett termékek már megrendelhetőek. A kiválasztott alkatrésznél kérjük írja be a darabszámot, majd nyomja meg a "Kosárba" feliratot. A weboldal bal felső sarkában, a keresőmező alatt találja a kosár panelt. A "KOSÁR TARTALMA" feliratra kattintva jut el a kosárig. Itt a megrendelt termék darabszámát is megváltoztathatja a Del gomb használatával, vagy az egyes tételeket ki is törölheti a "Töröl" gomb használatával. Ezután nyomja meg a Módosít gombot, hogy az elvégzett változtatások rögzüljenek a rendszerünkben.

 

Ha a megrendelés rendben, az a termék, és olyan darabszámban került be a kosarába, amit szeretne, a "Megrendelés" gomb megnyomásával jelezheti rendszerünknek. A megrendelés elküldéséhez szükséges regisztrációt itt is megteheti. A megrendelés teljesítése az itt megadott adatok alapján történik. A megrendelés, illetve a regisztráció során kiválaszthatja a fizetési módokat is. Ez lehet utánvétes fizetés, ekkor a székalkatrész árát átvátelkor a futárnak kell kifizetni. De választhatja az előreutalást is. Ebben az esetben e-mailben elküldjük az elkészített számlát. Az alkatrészt a pénz beérkezése után, azonnal teljesítjük.

 

Amennyiben a megrendelés elküldése után a valamely magadott adaton változtatni szeretne, azt az Ügyfélszolgálatunk lenti elérhetőségén, telefonon vagy írásban is megteheti.

 

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 11 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, a megrendelés az azt követő napon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mailben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1 munkanapon belül.
 
 
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. 

 

A székalkatrész vásárlásról minden esetben számlát bocsátunk ki. Az eredeti számlát a csomagolásban fogja megtalálni. Amennyiben a vásárlás folyamatával kapcsolatban kérdése merülne fel, kérem keresse Ügyfélszolgálatunkat az elérhetőségeinken.

 

A webáruházban szereplő termékfotók illusztrációk, azoktól a valós alkatrész kismértékben eltérhet. Természetesen törekszünk arra, hogy a fotókat frissitsük, ahogy egy-egy modell megváltozik. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. 

 

TÉ 96 Bt. SzékSzerviz 
6000 Kecskemét, Külső-szegedi út 136.

Telefon: 76/417-732, 30/94-36-519
Fax: 76/506-897
E-mail: info@te96bt.hu 

 

 

Cégadatok

Képviselő: Tóth Gábor cégvezető
Cég elnevezése: TÉ 96 Betéti Társaság
Székhely: 6000 Kecskemét, Brigadéros u. 11/B.
Üzlet és raktár: 6000 Kecskemét, Külső-szegedi út 136.
Adószám 20501211-2-03
Cégjegyzékszám: 03-06-105977
Kibocsátó cégbíróság Bács-Kiskun Megyei Cégbíróság
Adatkezelés ny.sz. NAIH-57115/2012 
Szerződés nyelve: magyar, melyet az üzemeltető nem iktat
Bankszámlaszám: Kiskun Takarék 51900049-12000258-00000000
Elektronikus ügyfélszolgálat info@te96bt.hu
Telefon:  76/417-732
Keresés az oldalon!
Vásárlói vélemények
„Sikerült a szék javítása, nagyon szépen köszönöm a székemhez küldött kerekeket!”
- Tímár László
„Sikerült kicserélni mind az öt görgőt és azóta szuperül funkcionál. Sokat segített a görgőcserére vonatkozó leírásuk.”
- Markó Ágnes
„Nagyon szépen köszönöm a szék görgőket, és köszönöm a bizalmat a csere kapcsán. Nagyon elégedett vagyok, ha bármi probléma lesz valamelyik székünkel, azonnal magukat keresem! Szép napot! Darcsi Péter ( Honvéd Sport Egyesület sportolója)”
- Darcsi Péter

Pénzvisszafizetési garancia

Most kockázat nélkül rendelhet irodaszék alkatrészt!

Ön szeret utazni és jókat enni?

Látogasson el különleges Fűszeráruházunkba, ahol rengeteg különlegesíz vár Önre!

Helyszíni székjavítás Budapesten

Nem akar kínlódni az alkatrész cseréjével? Több meghibásodott irodaszék van az irodájában?

ISMERJEN MEG BENNÜNKET

TÉ '96 Bt. Irodabútor és Irodaszék Stúdió
Adószám: 20501211-2-03 Cégjegyzékszám: 03-06-105977
6000 Kecskemét, Külső-szegedi út 136.
E-mail:info@te96bt.hu
Új üzletünk:
Irodabútor Centrum és SzékSzervíz:
6000 Kecskemét, Külső-szegedi út 136.
Nyitva: Hétfőtől - Péntekig 8.00 - 16.00 óráig
Telefon: 76/417-732, 30/760-26-55
E-mail:info@te96bt.hu

CIB

Elfogadott kártyatípusok

SimplePay

Látogassa meg a Szekszerviz.hu webüzletet a ShopManian

OK

Hogy jobb élményt nyújthassunk, sütiket (cookie-kat) használunk. További információ