Megrendelés menete

2. lépés: megrendelés

 

Következő lépésben Ön meghatározhatja, hogy az adott alkatrészből hány darabot szeretne vásárolni. Ehhez a kép alatti üres négyzetbe kell beírni a megfelelő mennyiséget. Ezután a mellette lévő kosár piktogramra való kattintással máris a bevásárló kosarába helyezte az árut. Ha még más alkatrészt is szeretne vásárolni, az előzőekben leírtak szerint azt is megteheti.

 

A kosár tartalmát és az árakat folyamatosan ellenőrizheti. Ehhez nem kell mást tennie, mint az oldal jobb felső sarkában található Kosár tartalma feliratra kattintania. Itt megjelennek a megrendelés legfontosabb paraméterei:
- termék megnevezése
- bruttó egységár
- a megrendelt mennyiség
- a szállítási költség
- az összes költség

 

Amennyiben bármelyik paraméteren szeretne változtatni, azt természetesen megteheti. Írja át egyszerűen a paramétert, majd nyomja meg a Módosít gombot. A kosár tartalma máris megváltoztatásra került.

 

Amennyiben a vásárlás során meggondolta magát, a Kosár ürítése gombbal minden eddigi kiválasztott tételt egyszerre törölhet.

 

Amennyiben minden adatot rendben talált és folytatni szeretné megrendelését, kattintson a Tovább gombra. Itt a szállításhoz, számlázáshoz szükséges adatokat találja. A kiszállítás hétköznapokon 8.00 - 16.00 óra között történik, így a Szállítási cím -nél kérjük olyan címet adjon meg, ahol ezidő alatt elérhető. A pontos és gyors teljesítés érdekében kérjük, hogy minden mezőt töltsön ki, majd nyomja meg a Megrendelés gombot.

 

Ha menet közben még bármilyen változtatás eszébe jutna, még megteheti a Vissza a kosárhoz gombra kattintva.

 

Miután megrendelése megérkezett hozzánk, kollégáink ellenőrzik, hogy a szükséges alkatrész jó minőségben raktáron rendelkezésre áll-e. Ezután minden esetben e-mailben visszaigazolást küldünk Önnek. A visszaigazolás tartalmaz minden szükséges információt. Amennyiben valamely kérdés gyors választ igényel, kollégáimk a megadott telefonszámon felveszik Önnel a kapcsolatot.

 

Amennyiben visszajelzés módosításra nem érkezik, kollégáink megkezdik a megrendelt alkatrészek csomagolását. A futárszolgálat délután általában 15.00 - 16-00 óra között veszi fel a csomagokat. Ennek megtörténtéről Ön egy SMS értesítést fog kapni. Ez az értesítő tartalmazza a csomag számát, valamint a futárnak fizetendő összeget is.

 

Mint látja, Kollégáink és Partnereink mindent megtesznek azért, hogy Ön a megrendelése teljesítése során mindenről folyamatosan informálva legyen. Hisszük, hogy így Ön is elégedett lesz megrendelése teljesítésével kapcsolatban.

Keresés az oldalon!
Vásárlói vélemények
„... nagyon örülök annak,hogy cégük kis oktatóanyagának segítségével a javítás problémamentes volt!”
- Farkas Endre Aladár
a Ázsia Plusz ülésvasalat nevű termékünkről
„Tökéletesen elégedettek vagyunk a görgővel, a székeink mintha gyári újak lennének. Nem szorul, nem nyikorog. ”
- DevelMedia Kft.
„Köszönettel megkaptuk a rendelt alkatrészt, kicseréltük a gázliftet, ami tökéletesen működik. Köszönöm a segítséget!”
- Herold Krisztina

Pénzvisszafizetési garancia

Most kockázat nélkül rendelhet irodaszék alkatrészt!

Ön szeret utazni és jókat enni?

Látogasson el különleges Fűszeráruházunkba, ahol rengeteg különlegesíz vár Önre!

Helyszíni székjavítás Kecskeméten

Nem akar kínlódni a székalkatrész cseréjével? Több meghibásodott irodaszék van az irodájában?

ISMERJEN MEG BENNÜNKET

TÉ '96 Bt. Irodabútor és Irodaszék Stúdió
Adószám: 20501211-2-03 Cégjegyzékszám: 03-06-105977
6000 Kecskemét, Külső-szegedi út 136.
E-mail:info@te96bt.hu
Új üzletünk:
Irodabútor Centrum és SzékSzervíz:
6000 Kecskemét, Külső-szegedi út 136.
Nyitva: Hétfőtől - Péntekig 8.00 - 16.00 óráig
Telefon: 76/417-732, 30/760-26-55
E-mail:info@te96bt.hu

CIB

Elfogadott kártyatípusok

Látogassa meg a Szekszerviz.hu webüzletet a ShopManian
OK

Hogy jobb élményt nyújthassunk, sütiket (cookie-kat) használunk. További információ