
Jól tudjuk, hogy a székjavításhoz kapcsolódó megfelelő székalkatrész megtalálásával, kiválasztásával kapcsolatban rengeteg kérdés merül fel. Ezért összegyűjtöttük Önnek a leggyakoribb kérdéseket a székjavítással székalkatrészekkel kapcsolatban, hogy egyszerűvé válljon a székjavítás. És természetesen a kérdésekhez tartozó válaszokat is azonnal megmutatjuk Önnek.
A szék hibájából adódó megfelelő székalkatrész kiválasztása, vagy a meghibásodott alkatrész cseréjével, beszerelésével kapcsolatba rengeteg kérdés merülhet fel. Mi igyekeztünk ezeket előre összegyűjteni és megválaszolni. A könnyebb áttekinthetőség kedvéért a kérdéseket témánként csoportosítottuk Önnek. Kérem nézze át alaposa őket, mert valószínűleg megtalálja benne a választ a székjavításhoz.
Amennyiben a kérdésére a választ mégsem találja, akkor kérem keresse Ügyfélszolgálatunkat emailben az info@te96bt.hu email címen, vagy hívja hétfőtől csütörtökig 8.00 12.00 óra között Ügyfélszolgálatunkat a +36 30 760 2655 telefonszámon.
De elérhetőségeinken szívesen látjuk véleményét, javaslatát is a székjavítással kapcsolatban. Ehhez használhatja az üzenetküldő űrlapunkat is, amit itt talál meg: Üzenetküldő űrlap >>
Irodaszék hibákkal, székjavítással kapcsolatos kérdések
Hogyan tudom az irodámba kicserélni a meghibásodott székalkatrészt? >>
A fotel vagy a forgószék felső fele imbolyog, jobbra-balra billen. Mi lehet a hiba? >>
Nem működik a gázlift. Ennek mi lehet az oka? Mit tehetek? >>
Az irodaszékem ülésvasalat törött, repedt. Mit csináljak? >>
Mennyibe kerül egy bőrfotel átkárpitozása? Érdemes vele foglalkozni? >>
Forgószékem kárpitozása tönkrement. Érdemes az átkárpitozással foglalkozni? >>
Nem tudom megmérni a hibás székalkatrészt, ilyenkor mi a teendő? >>
Hogyan válasszam ki a megfelelő székalkatrészt a nagy kínálatból? >>
Mit tegyek, ha nem találok megfelelő székalkatrészt a webáruházban? >>
|
Székgörgőkkel, kiválasztásukkal kapcsolatos kérdések
Honnan tudom megmérni, hogy 10-es vagy 11-es csapos székgörgőre van szükségem? >>
Van-e erősített székgörgő? Létezik valamilyen nagyteherbírású kivitel? >>
Mi a különbség a normál irodaszék görgő és a parkettagörgő között? >>
A csap a székgörgőhöz tarozik, vagy külön kell megrendelnem? >>
Milyen anyagból készül a parkettagörgő futófelülete? >>
Miért szorul a frissen rendelt parkettagörgő? Ez normális helyzet? >>
A fix tappancsokat be lehet rakni a görgő helyére? Úgy is használható marad a szék? >>
A csap a lábcsillaghoz, csillaglábhoz jár, vagy azt külön kell megvennem? >>
A régi lábcsillagba szorult csapot hogyan tudom kivenni és átrakni egy új lábcsilagba? >>
|
Gázliftekkel, kiválasztásukkal kapcsolatos kérdések
Hogyan mérjem meg a gázteleszkópot, hogy biztosan a megfelelő méretűt rendeljem? >>
Mi a különbség a gázlift és a gázteleszkóp és a gázpumpa között? >>
Mennyi a teherbírása az egyes gázteleszkópoknak? >>
Miért lóg ki alul a gázlift a lábcsillagból? Eddig nem ilyen volt. >>
|
Lábcsillagokkal, kiválasztásukkal kapcsolatos kérdések
Létezik erősített kivitelű lábcsillag nagyobb testsúlyhoz? >>
A székgörgő vagy a rögzítőcsap a lábcsillaghoz jár, vagy külön székalkatrész? >>
Hogyan cserélejem ki a tönkrement lábcsillagot? >>
|
Székvasalatokkal, ülésvasakkal kapcsolatos kérdések
Hogyan válasszam ki a megfelelő ülésvasalatot a forgószékemhez? >>
|
Karfákkal kapcsolatos kérdések
Fotel karfára volna szükségem, de hol találok olyant a webáruházba? >>
Tudok vásárolni megerősített karfát a bőrfotelemhez? >>
|
Székalkatrész rendeléssel kapcsolatos információk
A rendeléshez szükség van regisztrációra? >>
Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt székalkatrészt? >>
Honnan tudom, hogy hogy megkapták és fogadták a megrendelésemet? >>
Hogyan tudj eljutni hozzám a megrendelt székalkatrész? >>
Mennyi a szállítási költség, ha a székalkatrészt futár hozza? >>
Budapesten van SzékSzerviz szaküzlet? >>
Hogyan tudom lemondani a megrendelésemet, ha meggondoltam magam? >>
Van-e költsége a székelkatrész megrendelésem lemondásának? >>
|
Székalkatrész szállítással kapcsolatos információk
Hogyan fogom megkapni a székalkatrészt, ha rendelek? >>
Csak Magyarországi szállítással tudok székalkatrészt rendelni? >>
Budapesten át tudom venni személyesen a székalkatrész megrendelésem? >>
Mennyi a megrendelt székalkatrész szállítási költsége? >>
Ha sérülten érkezik meg a csomag, mi a csináljak akkor? >>
|
Székalkatrész beszereléssel kapcsolatos kérdések
Szükséges szakembert keresnem, ha a meghibásodott székem szeretném megjavítani? >>
Hogyan tudom saját magam kicserélni a székalkatrészt, ha megrendelem? >>
Elküldhetem-e a hibás alkatrészt javításra, cserélésre az üzletükbe? >>
Mit tegyek, ha nem tudom kicserélni a székalkatrészt? >>
Meg tudom nézi, hogyan kell kicserélni a gázliftet? >>
Meg tudom nézni, hogy hogyan tudném kicserélni a lábcsillagot? >>
|
Személyes átvételnél tudok majd fizetni bankkártyával? >>
Előreutalással tudok fizetni a webáruházban székalkatrész rendeléskor? >>
A futárnál hogyan tudok fizetni amikor átveszem a megrendelt székalkatrészt? >>
A webáruházban tudok fizetni bankkártyával megrendeléskor? >>
|
Számlázással kapcsolatos információk
Kapok számlát a székalkatrész megrendelésemről? >>
Hogyan kapom meg a rendelt székalkatrészről a számlát? >>
Észrevettem, hogy nem jó a számla, rosszul adtam meg az adatokat >>
A webáruházban bankkártyával tudok fizetni a megrendelt termékekért? >>
|
Megrendelés utáni kérdések
Mégsem lett jó méretű a megrendelt székalkatrész, ki lehet cserélni? >>
|
Még ne menjen tovább! Nézze meg, milyen véleménnyel vannak a SzékSzervíz webáruházunk székalkatrész kínálatáról, és a megrendelésük teljesítéséről az elégedett vásárlóinknak.
Kedves látogatónk! Kérdése van valamelyik székalkatrész méretével, kicserélésével kapcsolatban? Vagy a webáruházunkban található termékek szállításával, fizetési módjával kapcsolatban szeretne érdeklődni? Vagy az átvételi lehetőségekről szeretne informálódni?
Bármi is legyen a kérdése, a lenti üzenetküldő űrlap segítségével azonnal elküldheti nekünk a kérdését. Amennyiben megadja telefonszámát, azon is tudjuk tájékoztatni, így nem kell az idejét a bejövő emailek figyelésével töltenie. A "*" jelölt mezők kitöltése kötelező, annak érdekében hogy kapcsolatba tudjunk lépni Önnel. Az űrlaphoz csatolhat képeket is. Ebben az esetben kérjük, hogy lehetőleg kisméretű képeket küldjön, hogy biztosan átjöjjön a rendszeren.
Amennyiben telefonon szeretne velünk kapcsolatba lépni, úgy kérjük hívja a +36 30 760 2655 telefonszámot hétfőtől csütörtökig 8.00 - 12.00 óra között.
Amennyiben a kapcsolatfelvételhez az űrlapot használja, biztos lehet benne, hogy adatait bizalmasan kezeljük, és soha nem adjuk át másnak. És abban is biztos lehet, hogy hírlevelet, akciós ajánlatokat sem fogunk küldeni az itt megadott adatok alaján. A SzékSzerviz webáruházunk Általános Szerződési Feltételeit és az Adatkezelési Tájékoztatónkat megnézheti közvetlenül is, az alábbi linkeken.