Székalkatrészek szállításával kapcsolatos kérdések

 

A webáruházban nagyon sokféle székalkatrészt talál. Ezek jellemzően jól használhatóak a Magyarországon forgalomba lévő székek legtöbbjéhez. Jól tudjuk, hogy amikor egy irodaszék meghibásodik, mindenki szeretné mielőbb megjavítani, hogy újra használható legyen. Éppen ezért a webáruházban található székalkatrészekből jelentős raktárkészletet alakítottunk ki. Ez mellé beüzemeltünk egy gyors kiszállítási rendszert, így a megrendelt székalkatrészeket jellemzően 1-3 munkanap alatt kiszállítjuk, illetve átadjuk a futárcégnek.

 

Ráadásul, hogy a folyamatot még gyorsabbá tegyük, a webáruházunkban regisztráció nélkül rendelhet. Ezzel is igyekeztünk időt és energiát spórolni Önnek. És hogy a megrendelt székalkatrészek hogyan jutnak el Önhöz? Természetesen erre is több megoldást kínálunk, hogy Ön kiválaszthassa a legmegfelelőbb megoldást.

 

Nézze át szállítási megoldásainkat, és válassza ki az Önnek legkényelmesebb szállítási módot.

Jelenleg az alábbi szállítási módok közül választhat

Jelenleg többféle szállítási megoldást is kínálunk Önnek:

 

  1. Kiszállítás GLS futárral a megadott címre, vagy GLS csomagpontra

  2. Személyes átvétellel a Budapesti Csomagpontban: 1064 Budapest, Podmaniczky u. 43.

  3. Személyes átvétellel a raktárunkban: Kecskemét, Külső-szegedi út 136.

  4. FOXPOST csomagatomatákból történő átvétel 

Fizetési lehetőségek

Székalkatrész esetén, az alábbi fizetési módok közül választhat:

 

  1. Készpénzes fizetés átvételkor
  2. Bankkártyás fizetés GLS futárnál vagy kecskeméti üzletünkban
  3. Bankkártyás fizetés a webáruházban megrendeléskor
  4. Előreutalás bármely szállítási mód esetén

 

SzékSzerviz Ügyfélszolgálat

Kérdése van a székalkatrész szállítással, átvétellel kapcsolatban? Akkor írjon az info@te96bt.hu email címre, vagy hívja munkaidőben ügyfélszolgálatunkat a +36 30 760 2655 telefonszámon.

A SzékSzerviz nyitva tartása: Hétfőtől - péntekig: 8.00 - 15.00 óra között. Szombaton és vasárnap zárva tartunk.

 

Azonnali információkérés székalkatrészekkel, székjavítással kapcsolatban

Kérdése van valamelyik irodaszék alkatrész méretével, kialakításával, szállítási idejével kapcsolatban? Vagy a székalkatrész cseréjével kapcsolatban szeretne segítséget kérni?  Vagy az átvételi lehetőségekről szeretne pontosabb információkat kérni?

Bármi is legyen a kérdése, a lenti üzenetküldő űrlap segítségével azonnal elküldheti nekünk a kérdését. Amennyiben megadja telefonszámát, azon is tudjuk tájékoztatni, így nem kell az idejét a bejövő emailek figyelésével töltenie. A "*" jelölt mezők kitöltése kötelező, annak érdekében hogy kapcsolatba tudjunk lépni Önnel. Az űrlaphoz csatolhat képeket is. Ebben az esetben kérjük, hogy lehetőleg kisméretű képeket küldjön, hogy biztosan átjöjjön a rendszereken.

Amennyiben telefonon szeretne velünk kapcsolatba lépni, úgy kérjük hívja a +36 30 760 2655 telefonszámot munkanapokon 9.00 - 17.00 óra között.

Email cím, ahova a választ küldhetjük:*
Hogyan szólíthatjuk?*
Telefonszám, ahol egyeztetni tudunk Önnel:
Kérjük válassza ki, milyen témakörben szeretne információt kérni
A hiba beazonosításával kapcsolatos kérdés
Termékkel kapcsolatos kérdés
Termék cseréjével kapcsolatos kérdés
Szállítási idővel és módokkal kapcsolatos kérdés
Számlázással, fizetéssel kapcsolatos kérdés
Az Ön kérdése
Ha képet szeretne küldeni a cserélendő székalkatrészről, itt feltöltheti
További kép a székjavításhoz

 

Amennyiben a kapcsolatfelvételhez az űrlapot használja, biztos lehet benne, hogy adatait bizalmasan kezeljük, és soha nem adjuk át másnak. És abban is biztos lehet, hogy hírlevelet, akciós ajánlatokat sem fogunk küldeni az itt megadott adatok alaján. A SzékSzerviz webáruházunk Általános szerződési feltételeit és az Adatkezelési tájékoztatónkat megnézheti közvetlenül is, az alábbi linkeken.

 

Általános szerződési feltételek >> Adatkezelési tájékoztató >>

 

Webáruház készítés
net-plaza.hu arradar.hu olcsobbat.hu