Viszonteladóknak, forgalmazóknak

A mai világban a kisboltok sajnos egyre nehezebben élnek. Egyre fogy a komoly vásárló és egyre nő a rezsi. Ezért biztosan Ön is, mint a döntéshozó sokat gondolkodik rajta, hogyan növelhetné cégének, vállakozásának a bevételeit. Milyen új szolgáltatást vagy terméket kínáljon, ami új vevőket és megrendeléseket hoz, és segít megelőzni ebben a kiélezett helyzetben a versenytársait...

Mi testközelből ismerjük a bútorboltok, bútoros vállalkozások napi gondjait. Látjuk, milyen nehéz megtartani a régi vevőket, és mekkora feladat új vevőket szerezni. Éppen ezért gondolom, hogy éppen itt az ideje, hogy találjon egy új, profitszerző lehetőséget.

Mit szólna hozzá, ha mutatnánk Önnek egy egyszerű megoldást a gyors profit termelésre? Egy olyan kézenfekvő megoldást, ami:


- nem igényel profilváltást
- nem kerül Önnek sok pénzbe
- folyamatosan képes hozni az új és elégedett vevőket
- segít visszahozni régi vásárlóit
- megelőzheti vele a konkurenciáját
- rendszeres árbevételt biztosít Önnek
- növeli szolgáltatásai minőségét
- válságálló megoldást nyújt

Egy olyan újszerű lehetőséget ajánlunk, amivel könnyedén elérheti ezeket a célokat. Ez nem egy új marketing trükk, nem egy új csodamódszer. Ez egy kipróbált, évek alatt letesztelt és sikeresen működő egyedi szolgáltatás. Ez pedig nem más, mint az Ön vásáróinak is gondot okozó irodaszékek problémákra a megoldás: – SzékSzerviz!

Egyszerűnek hangzik? Higgye el, az is!

De mit is jelent ez pontosan? Az új „Jégkorszak” azaz 2008 óta a cégek, vállalkozások jelentősen visszafogták a költéseiket. Kínosan vigyáznak minden forintra, és egyre inkább csak arra költenek, ami a működésükhöz feltétlenül szükséges.

A cégek, vállalkozások ilyen naponta használatos és szükséges eszköze az irodaszék. Ennek az eszköznek muszáj működőképesnek lennie, mert nélküle bizony megáll az élet az irodákban. De mit lehet tenni, ha elromlik?

Erre régebben az volt a válasz, hogy ki kell dobni, és újat kell venni. Ezért árasztottak el minden nagyáruházat, üzletet a silány minőségű kínai székek. És ezért jelentek meg még az élelmiszer áruházak akciós újságában is a gagyi (mű)bőrfotelek. De mára a helyzet gyökeresen megváltozott. Ha egy szék elromlik, meghibásodik, akkor az első reakció már nem a selejtezés, a csere gondolata, hanem a javításé.

Manapság egyre több vásárló figyelme fordul arra, hogy székét, irodaszékét egy apró meghibásodás miatt ne kelljen kidobnia. Egyre fontosabb a cégeknél is a takarékosság, ezért napjainkban a használók szeretnék széküket inkább megjavítani, mint kidobni és újat venni helyette. A székjavítás bár az első pillanatban kézenfekvő megoldásnak tűnik, azért jópár kérdést felvet:

- milyen alkatrészre van szükség?
- melyik a megfelelő méretű székalkatrész?
- hol lehet azt beszerezni?
- hogyan kell kicserélni?
- megéri-e a javítás?
- kapok-e garanciát az új alkatrészre?
- találok-e megfelelő szakembert a javításhoz?

 

Ezeknek a kérdéseknek és felvetéseknek a korrekt megoldására született meg az ötlet:

Nyisson Ön is SzékSzerviz pontot, ami egy új üzleti lehetőséget kínál Önnek, és profitáljon abból, hogy kielégíti vásárlói takarékossági igényét!

 

Ezzel az új szolgáltatással most gyorsan és egyszerűen kiegészítheti elmaradt bevételeit. A SzékSzerviz tevékenységgel így Ön nem csak új szolgáltatásokat nyújthat vevőinek, de ezzel akár jelentős verseny előnyre is szert tehet a konkurenciájához képest! Mert ugye Ön is szeretné beelőzni versenytársait, vagy a meglévő előnyét tovább növelni? Tudom, hogy Ön naponta számtalan ígéretről, fantasztikus lehetőségről kap nap mint nap tájékoztató anyagot. Ezért engedje meg, hogy a kínálatunkból pár gyakori irodaszék alkatrészre aktuális nagykereskedelmi árat adjunk meg Önnek. Ezek az árak - tudomásunk szerint - a legjobb árak, így Ön biztos lehet benne, hogy jelentős árréssel számolhat!

Hiszem, hogy az Ön cége is tud profitálni egy ilyen üzleti lehetőségből. De hogyan tud ezzel a lehetőséggel pénzt keresni? Ennek az üzleti ötletnek 3 lehetséges változatát fogom Önnek bemutatni következő levelemben.

Addig is kérdései merültek fel? Várom hívását a +36 30 943 6519 telefonszámon. Ha inkább írásban érdeklődne, kérem küldje levelét az info@te96bt.hu címre.

Vagy inkább a webáruházunkon keresztül szeretné velünk felvenni a kapcsolatot? Ezt legegyszerűbben az üzenetküldő űrlapunk használatával tudja megtenni.

Azonnali szöveges üzenetküldés >>

 

Üdvözlettel:

Tóth Gábor ügyvezető
SzékSzerviz specialista
Tel: +3630 943 6519

Webáruház készítés
net-plaza.hu arradar.hu olcsobbat.hu