GYIK
Kérdések:
1.

Hogyan rendelhetem meg a szükséges alkatrészt meghibásodott irodaszékemhez?

2.

Mennyi idő alatt fogom megkapni a kiválasztott székalkatrészt?

 

3.

Hogyan vehetem át a rendelést?

4.

Hogyan válasszam ki a szükséges székalkatrészt?

5.

Hogyan tudom kicserélni a meghibásodott alkatrészt?

6.

Mit tegyek, ha nem tudom kicserélni a meghibásodott székalkatrészt?

7.

Előfordul, hogy a gázlift használat közben néha leenged egy kicsit. Később pedig magától felemelkedik. Ez a gázlift hibája?

8.

Hogyan tudom beazonosítani, melyik fotel karfára van szükségem?

9.

Létezik-e megerősített karfa a fotelekhez?

10.

Mi a teendő, ha a fotelkarfánál a megadott és a tényleges felfogatási pontok között kicsi eltérés van?

11.

A meghibásodott irodaszék görgőben nálam nincsen csap, az a lábcsillagból áll ki. Mi ilyenkor a megoldás?

12.

A fotel vagy forgószék felső fele imbolyog, jobbra balra billen. Mi lehet a hiba?

13.

Nem találok a fotelemhez 15 x 22,5 cm-es vagy 15 x 25 cm-es vasalatot. Mit tegyek?

14.

Mit tegyek, ha nem sikerült beazonosítani a meghibásodott forgószék alkatrészt?

15.

Kapok számlát a megrendelt irodaszék alkatrészhet?

16.

Honnan tudom, hogy hogy megkapták és fogadták a megrendelésemet?

17.

Hogyan tudom lemondani a megrendelésemet, ha meggondoltam magam?

18.

Hogyan kapom meg a megrendelt székalkatrészt?

19.

Mennyi a megrendelt forgószék alkatrész szállítási költsége?

20.

Mennyibe kerül egy bőrfotel átkárpitozása?

21.

Nem lett megfelelő méretű a megrendelt székalkatrész. Hogyan tudom kicserélni?

Válaszok:
1.

1. Hogyan rendelhetem meg a szükséges alkatrészt meghibásodott irodaszékemhez?

A legegyszerűbb a saját WebShop-unkban rendelheti meg a szükséges székalkatrészt. Itt miután megtalálta a szükséges alkatrészt, egy gyors regisztráció után máris meg tudja rendelni a kiválasztott irodaszék alkatrészt 
Megrendelését elküldheti e-mailben is, az
info@te96bt.hu címre is. Itt kérjük adja mag a szállítási és a számlázási adatokat, valamint egy mobilszámot is a futár részére.

 

2.

2. Mennyi idő alatt fogom megkapni a kiválasztott székalkatrészt?

A SzékSzerviz webáruházunkban található termékeket raktárkészletről tudjuk küldeni Önnek. Így az egyes szállítási mód függvényében gyorsan tudjuk Önnek a szükséges alkatrészt átadni.
1. Kecskeméti átvétel esetén akár még aznap, a nyitvatartási időnkben
2. Budapesti átvételnél a következő keddtől a nyitvatartási időben
3. Futárszolgálattal a megrendelést követő 1-2 munkanapon belül 

 

3.

Hogyan vehetem át a rendelést?

Ahhoz, hogy Ön a legegyszerűbben juthasson hozzá a szükséges székalkatrészhez, több megoldást is kidolgoztunk Önnek.

1. Személyes átvétel kecskeméti üzletünkben.   Részletesen >>
2. Személyes átvétel budapesti csomagátadó ponton.   Részletesen >>
3. Szállítás futárszolgálattal.   Részletesen >>



4.

Hogyan válasszam ki a szükséges székalkatrészt?

A megfelelő alkatrész kiválasztásához először is nézze át a megfelelő kategóriákban a termékfotókat. Keressen olyan székalkatrészt, aminek a képe, megjelenése hasonlít a meghibásodott alkatrészhez. Ezután a "Méretek és termékinfó" gombra kattintva az alkatrész részletes adatlapjához jut. Itt megtalálja az alkatrész jellemző méreteit. Ellenőrizze le, hogy ezek megegyeznek az Ön meghibásodott szék alkatrészével.

 

5.

Hogyan tudom kicserélni a meghibásodott alkatrészt?

A székalkatrészek között, első pontként mindig megtalálja a részletes szerelési útmutatónkat. Itt sok fotóval, javítási fázisképpel és részletes leírásokkal segítjük Önt abban, hogy minél egyszerűbben kicserélhesse a meghibásodott székalkatrészt.

 

6.

Mit tegyek, ha nem tudom kicserélni a meghibásodott székalkatrészt?

Ha a meghibásodott székalkatrészt nem tudja kiszerelni, vagy nem akar az alkatrészcserével foglalkozni, választhatja helyszíni székjavítási szolgáltatásunkat. Ennek keretében Kecskemét és Budapest vonzáskörzetében vállaljuk a székek helyszíni javítását, alkatrész sceréjének elvégzését.
Bővebben:
Helyszíni irodaszék javítás



7.

Előfordul, hogy a gázlift használat közben néha leenged egy kicsit, esetleg később magától (használaton kívül) felemelkedik. Ez a gázlift hibája?

 
Előfordul az a hibajelenség, hogy néha leenged a gázlift használat közben. Nem egyszerre, hanem esetleg lassan, kis lépésekkel. Sőt akár magától felemelkedik használaton kívül. Ez a hibajelenség nem egyértelműen csak a gázlift meghibásodásából adódhat. Ilyenkor más alkatrészre is gyanakodhatunk:
 

1. Az ülőlap törött, repedt

A gázlift mozgatását, vezérlését a tetején található kis műanyag "pöcök" vezérli. Abban az esetben, ha az ülőlap törött vagy repedt, előfordul hogy amikor esetleg testhelyzetet vált a széken, vagy csak áthelyeződik a súlypont, a törött ülőlap miatt a pöcök benyomódik, és a súly miatt a gázlift egy kicsit mindig leenged.
 
Az ülőlap általában az első élnél, a két első üléstartó vas rögzítő csavarainak a vonalában törik, vagy reped meg. Ezt a ülőlap burkolat levétele után lehet meglátni.
 

2. Üléstartó vas törött, repedt

Ez a hibajelenség ugyanúgy működik, mint az ülőlapnál. A hibát itt is az ülésvasalat alapos szemrevételezésével lehet felfedezni. Így ajánlott a vasalat tüzetesebb átnézése is.
 
Általában erre a két esetre igaz, hogy amikor a széket nem használják, az magától felemelkedik. Ebben az esetben szinte biztos, hogy az ülőlappal vagy a vasalattal van a probléma. Ha alapos szemrevételezéssel sem találunk a vasalaton törést vagy repedést, illetve az ülőlap sem törött, akkor viszont valószínűleg a gázlift ment tönkre. A gázlift sajnos nem javítható, így ki kell cserélni egy új székalkatrészre.
 
8.

Hogyan tudom beazonosítani, melyik fotel karfára van szükségem?

 
A fotel karfa sajnos olyan alkatrész, ahol ahány gyártó van, szinte mindegyik eltérő méretekkel gyártja. Így a megfelelő fotelkarfa kiválasztása nem is túl egyszerű. A kiválasztás leggyorsabb módja, ha megnézi a karfa választékunkat az alábbi linken. 
 
 
Ezután válassza ki azt a tipust, amelyik formailag azonos az Önével. Ezután a karfa képénél található "Méretek és termékinfo" gombra kattintva az adott karfa termékoldalára jut. Ott talál egy méretezett fotót. Ennek a segytségével leellenőrizheti, hogy az Ön fotelének, illetve a kiválasztott fotelkarfa felfogatási pontjainak a távolsága megegyezik-e. Ha igen, akkor megtalálta a keresett alkatrészt. Ha nem, akkor tovább kell keresnie.
 
Sajnos előfordulhat, hogy nem talál megegyező méretű karfát. Ez esetben nem tudunk segíteni Önnek.
 
9.

Létezik-e megerősített karfa a fotelekhez?

A vezetői fotelek, bőrfotelek, illetve a hozzájuk tartozó karfák nagy mennyiségben Kínában készülnek. Így a konstrukciók, karfa kialakítási megoldások az ottani használati viszonyokhoz igazodnak. Az Európában gyártott vezetői fotelek kialakítása, így a jellemző karfa megoldások is ezektől eltérnek. Ezért fordulhat elő, hogy ezek a karfák nem csereszabatosak, és a pótlásuk egy esetleges törés esetén nagyon bonyolult.

 

Ha tehát egy kínai terméken eltörik a karfa, azt csak az eredeti gyártótól származó ugyanolyan karfával lehet pótolni. Sajnos nincs mód ugyanolyan kialakítású, de erősített kivitelű karfa beszerzésére. Így csak olyan pót karfához lehet csak hozzájutni (abból sem minden tipushoz) ami az eredeti
gyári. Ha egyedileg szeretnénk pótolni egy karfát, ahhoz minden karfatipushoz egyedi öntőformát kellene gyártani (külön jobbos illetve balos kivitelben) Egy-egy öntőforma kialakítása, a mesterforma legyártása az adott tipusú karfávoz kb. 1 mFt körül lenne. így a magas költségek miatt csak akkor lenne értelme ilyent gyártani, ha milliós darabszámokról lenne szó. Bár a karfák törnek, azért ilyen mennyiségben szerencsére nem.

 

Így sajnos egyenklőre nincsen lehetőség erősített karfa beszerzésére.

 

10.

Mi a teendő, ha a fotelkarfánál a megadott és a tényleges felfogatási pontok között kicsi eltérés van?

Ez a "kis" eltérés csak abban az esetben nem szokott gondot okozni, ha mindkét oldali karfa cserélve van. Mivel ezeknél a foteleknél az ülőlap és a háttámla külön egységet alkot, így nem okoz gondot az eltérés.


Azzal azonban szémolni kell, hogy ez az eltérés az ülő- és hátlap eredeti dőlésszögében vagy távolságában eltérést okozhat. Így mind esztétikailag (esetleg rés lesz az ülőlap és a hátlap között) mind kényelem szempontjából (esetleg meredekebben áll a háttámla) változásra kell számolni.



11.

A meghibásodott irodaszék görgőben nálam nincsen csap, az a lábcsillagból áll ki. Mi ilyenkor a megoldás?

 
A csap majdnem minden esetben a görgő részét képezi. Az azonban előfordul, hogy a csap a lábszerkezetbe "belegyógyul". Javasoljuk, próbálja meg csavarlazítóval vagy WB40-el a csap és a lábcsillag találkozását befújni, és rövid várakozás után egy harapófogóval tengelyirányban kihúzni a csapot. Akkor meg lehet mérni a csapátmérőt, és ki lehet választani, milyen csapátmérőjű görgővel lehet pótolni a tönkrementet.
 
Mivel a görgő gyárilag csappal szerelt, így csap nélküli változat nincsen forgalomban. Persze a csapot ki lehet húzni a görgőből, de akkor is ismerni kellene az átmérőt, és a csap hosszúságát. Azonban a legstabilabb kapcsolatot a görgő a gyárilag belepréselt csappal adja. Így mindenképpen javasoljuk, hogy próbálja meg a régi csapot kivenni, és az új, csapos székgörgőt beépíteni.
 
12.

A fotel vagy forgószék felső fele imbolyog, jobbra balra billen. Mi lehet a hiba?

A leírt hibajelenséget kétféle meghibásodás is tudja okozni.

1. A gázlift (a csillagláb és az ülőlap közötti függőleges elem) műanyag távtartó része eltörött. Ezt úgy tudja leellenőrizni, hogy a lábcsillagon lévő műanyag takaróelemet felhúzza, és ott a vastagabb (lábcsillagban lévő fém tubus) és a vékonyabb, fényes tengely (ülőlaphoz csatlakozik) között lévő műanyag távtartó betét törött repedt. Ilyen esetben a szék alatt fekete műanyag morzsa szokott szétszóródva lenni. A megoldás a komplett gázlift cseréje.

 

2. Az ülésvasalat törött,repedt. Itt az ülőlap alatti vasalatot kell megnézni. Itt szokottt előfordulni, hogy a vasalatból az a rész, ahol a gázlift felső fele csatlakozik, kitörött vagy berepedt. Ez szemmel is jól látható hiba. Megoldás az ülésvasalat cseréje. Hegesztését nem javasoljuk, mert hegesztés közben tönkremehet a gázlift.

 

13.

Nem találok a fotelemhez 15 x 22,5 cm-es vagy 15 x 25 cm-es vasalatot. Mit tegyek?

A megoldás az ECO hintafunkció. Bár ennek a furatkiosztása más (15 x 20 cm), de ezt át lehet hidalni. Az első két csavarral fel lehet fogatni a meglévő fotelhez, mert a furattávolság itt 15 cm. A két hátsó felfogatási pont eltér. Ehhez tudunk adni olyan csavart, amit be lehet tekerni egy csavarbehajtóval a fotel aljába.


Ezen a ponton a vasalaton csak nyomási igénybevétel jelentkezik, húzás nem , így ez a rögzítési módszer probléma mentesen használható. Természetesen a + 2  db rögzítőcsavart is biztosítjuk, ha ezt a megoldást választja.


Mivel ez a probléma sajnos elég gyakori, így erről készítettünk egy részletesebb anyagot is, amit itt olvashat el >>


14.

Mit tegyek, ha nem sikerült beazonosítani a meghibásodott forgószék alkatrészt?

Ha nem sikerül beazonosítania a meghibásodott székalkatrészt, vagy nem biztos hogy a megfelelő méretű alkatrészt választotta, csak fotózza le. Ezután rövid kísérőszöveggel együtt küldje el az info@te96bt.hu e-mail címre. Kollégáink megnézik, és segítenek Önnek a megfelleő megoldás megtalálásában.

 

15.

Kapok számlát a megrendelt irodaszék alkatrészhet?

Ön bármelyik szállítási, átvételi megoldást választja,  minden esetben ÁFA-s számlát kap a megrendelt székalkatrész mellé. Ezen szerepel a székalkatrész megnevezése és egységára is, így ez az adat egy esetleges későbbi megrendelés esetén már rendelkezésére áll.

 

16.

Honnan tudom, hogy hogy megkapták és fogadták a megrendelésemet?

Ön bármely rendelési megoldás mellett is dönt, biztos lehet benne, hogy minden esetben írásban visszaigazoljuk a megrendelését. A megrendelés aznap, vagy a következő napon megtörténik. Ezért kérjük figyelje az e-mail fiókját. Amennyiben valamely megküldött adata nem egyértelmű, kollégáink telefonon felhívják Önt az adatok egyeztetése céljából.

 

17.

Hogyan tudom lemondani a megrendelésemet, ha meggondoltam magam?

Ha menet közben meggondolta magát, és úgy gondolja ilyen költséggel nem érdemes megjavítania a székét, mondja vissza a megrendelését. Ezt megteheti e-mailben az info@te96bt.hu címen, vagy munkaidőben a 30/455-32-32 telefonszámon.

 

18.

Hogyan kapom meg a megrendelt székalkatrészt?

A webáruházban megrendelt székalkatrészhez többféle módon is hozzájuthat
1. GLS futárszolgálattal. Ebben az esetbemn a futárcég munkaidőben kiszállítja a székalkatrészt a megadott címre. Ha napközben nem tartózkodik otthon, javasoljuk, hogy adja meg a munkahelye címét

2. Budapesti átadási ponton személyesen. A megrendelt forgószéka alkatrészt leszállítjuk budapesti logisztikai partnerünknek (Podmaniczky utca), ahol 12.00 - 18.00 között személyesen átveheti

3. Személyesen kecskeméti üzletünkben. Itt már bankkártyával is fizethet.

A szállítási feltételekről és költségekről részletesen az Általános Szerződési Feltételekben olvashat.

 

19.

Mennyi a megrendelt forgószék alkatrész szállítási költsége?

A szállítási költség függ a választott kiszállítási módtól.

1. GLS futárszolgálattal történő kiszállítás esetén a szállítási költség 1.715 Ft (1.350 Ft + 27% ÁFA)

2. Budapesti átadási ponton történő átvétel esetén 500 Ft (394 Ft + 27 % ÁFA)

3. Kecskeméti személyes átvétel esetén nincsen szállítási költség 

 

20.

Mennyibe kerül egy bőrfotel átkárpitozása?

Sokszor felmerül, hogy a használat közben kiszakadt, tönkrement bőr, vagy műbőr kárpitozást ki kellene cserélni.

Ez természetesen megoldható, azonban tapasztalataink szerint ez olyan magas költséget jelent, hogy célszerű meggondolni egy új fotel vásárlását.

Ugyanis a bőr, műbőr felületet csak jelentős élőmunkával lehet kicserélni. Első lépésben szék kell bontani a fotel, és lebontani az ülőlapot, háttámlát. Ezután az ülőlapon és háttámlán található díszvarrások mentén óvatosan szét kell bontani a bevonatot. Mivel a fotelekben ülőlapja sok bőrdarabból áll, így ez hosszadalmas művelet.

A szétbontott elemek alapján már ki lehet szabni az új bőr, műbőr elemeket. Ezeket kell összevarrni, és újból visszafogatni az ülőlapra, háttámlára.

Tapasztalatunk szerint, ilyen esetekben célszerű az új bőrözés alatt a szivacsozást is kicserélni, felújítani, mert pár év használat után az is összeeseik, tönkremegy.

Egy-egy fotel ülőlapjának becsült átkárpitozási költsége anyaggal együtt 10-15.000 forint, míg a komplett fotelé 20-30.000 Ft.

És ilyen idősebb fotelek esetén várható, hogy rövidesen a gázliftet vagy az ülés alatti vasalat is tönkremegy, cserére szorul.

Ilyen, várhatóan jelentős költségek mellett célszerű meggondolni a javítást. Ebben az árkategóriában találhatunk új bőrfotelt, textibőrös fotelt. Ebben az esetben pedig, ha vásárolunk, minimum 1 év garanciát ad a gyártó.

Így biztos lehet benne, hogy az új fotelt ismételten sokáig és gondmentesen tudja használni.

 

21.

Nem lett megfelelő méretű a megrendelt székalkatrész. Hogyan tudom kicserélni?

Előfordul, hogy bár leellenőrizte a cserélni és a megrendelni kívánt székalkatrész méreteket, valamiért az új alkatrész mégsem megfelelő. Ilyenkor természetesen kérheti az alkatrész cseréjét. Ez az alábbiak szerint történik:

1. Jelezze felénk az info@te96bt.hu címen a csere igényét
2. Emailban visszaigazoljuk Önnek a cserét
3. Ha már beépítette a székalkatrészt, szerelje ki. Kérjük óvatosan tegye, hogy sérülésmentes maradjon az alkatrész
4. Csomagolja be egy dobozba (akár abba, maiben küldtük), hogy a visszaszállítás közben se sérüljön a székalkatrész
5. Elküldjük Önnek az új alkatrészt, és a futár visszahozza a nem megfelelőt

De nézzük még meg, a csere hogyan bonyolódik, és milyen költségekkel jár.
1. Ha az új alkatrész olcsóbb, akkor visszautaljuk Önnek az alkatrészek ára közötti különbséget. Ehhez kérjük küldje bankszámlaszámát az info@te96bt.hu címre
2. Ha az új alkatrész drágább, akkor  annak költsége átvátelkor fizetendő a futárnak. Természetesen ebben az esetben is számla készül a különbözetről
3. A csere költsége 2.000 Ft + áfa, bruttó 2.540 forint. Ez tartalmazza az új csomag odaszállítási (1.350 Ft + áfa) illetve a régi alkatrész visszaszállítási költségét (650 Ft + áfa) is.

Keresés az oldalon!
Vásárlói vélemények
„... a csere kb. 5 perc alatt megvolt. Mivel van még egy ugyanolyan székünk, mint amibe kértük az alkatrészt, várhatóan az is cserére fog szorulni, mert időnként kattog. (Az én székem random módon és egyre sűrűbben leengedett.) A Facebookon lájkolni fogom a cégüket - remélem nem felejtem el. :-)”
- Nagy Kornél
a Gázlift vezetői fotelekhez nevű termékünkről
„Köszönettel megkaptuk a rendelt alkatrészt, kicseréltük a gázliftet, ami tökéletesen működik. Köszönöm a segítséget!”
- Herold Krisztina
„Nagyon szépen köszönöm a szék görgőket, és köszönöm a bizalmat a csere kapcsán. Nagyon elégedett vagyok, ha bármi probléma lesz valamelyik székünkel, azonnal magukat keresem! Szép napot! Darcsi Péter ( Honvéd Sport Egyesület sportolója)”
- Darcsi Péter

Pénzvisszafizetési garancia

Most kockázat nélkül rendelhet irodaszék alkatrészt!

Ön szeret utazni és jókat enni?

Látogasson el különleges Fűszeráruházunkba, ahol rengeteg különlegesíz vár Önre!

Helyszíni székjavítás Kecskeméten

Nem akar kínlódni a székalkatrész cseréjével? Több meghibásodott irodaszék van az irodájában?

ISMERJEN MEG BENNÜNKET

TÉ '96 Bt. Irodabútor és Irodaszék Stúdió
Adószám: 20501211-2-03 Cégjegyzékszám: 03-06-105977
6000 Kecskemét, Külső-szegedi út 136.
E-mail:info@te96bt.hu
Új üzletünk:
Irodabútor Centrum és SzékSzervíz:
6000 Kecskemét, Külső-szegedi út 136.
Nyitva: Hétfőtől - Péntekig 8.00 - 16.00 óráig
Telefon: 76/417-732, 30/760-26-55
E-mail:info@te96bt.hu

CIB

Elfogadott kártyatípusok

Látogassa meg a Szekszerviz.hu webüzletet a ShopManian
OK

Hogy jobb élményt nyújthassunk, sütiket (cookie-kat) használunk. További információ